Tu noc Ellie nespala. Nedokázala usnout, převalovala se z boku na bok a přemýšlela. Nakonec to vzdala.,, Dneska asi neusnu. " pomyslela si a šla z jeskyně ven, prošla opatrně okolo spícího zbytku smečky a šla ven. Nakonec si sedla u malého jezírka pár metrů od pelechů. Chvíli tam seděla sama, ale za chvíli už tam stála Melta.,, Taky nemůžeš spát? " zeptala se Melta kulišácky.,, Ne, jedna věc mi vůbec nedá spát. A co tady děláš ty? " zeptala se přátelsky Ellie.,, Přemýšlím, jak se přemýšlí. " řekla Melta. To Ellie kupodivu vyvedlo ze zamyšlení. Holky začaly poskakovat v jezírku a blbnout.,, Kdyby se někdo ptal, já jsem kámen a ty písek! " řekla Ellie takovým tónem, že už bylo poznat, že je v pořádku. Když už se začalo rozednívat, Ellie si vzpomněla na svou starost. Už už chtěla s Meltou odejít a dospat, ale pak na Meltu houkla.,, Výš co? Já jim ten boj povolím! " řekla Ellie a rozeběhla se do jeskyně.,, Sice nevím komu, ale kameny se mají poslouchat " řekla Melta a běžela se napít k potoku. Ellie chtěla překvapit Urana a Ghosta, ale místo toho oni překvapili jí. Jakmile Ellie přišla na louku, kde smečka snídá, uslyšela naštvaný Ghostův řev.,, Už mám tohodle šaška plný zuby! " supěl ,, A co mám říkat já?! Vrať se do moře Einsteine " řekl Uran aby Ghostovi oplatil urážku. Ellie přiběhla zrovna ve chvíli, kdy už k vyvolání boje stačilo jedno slovo.,, Tak a dost! " Řekla Ellie ,, Pokud si chcete něco vyříkat, prosím, ale už dejte pokoj! " vlci se na sebe podívali a Ghost zvolal:,, Vyzývám tě, Urane, na boj o pozici Beta! " ,, Klidně, ale to, o co ti jde si bojem nezískáš. " řekl v klidu Uran. Ellie už nechtěla čekat. Přála si, mít to za sebou. ,, Zeta Polar Ghost vyzývá Betu Urana na boj o pozici Beta! " zvolala Ellie a celá smečka se přiběhla podívat. Boj začal. Ghost se vrhl na Urana a vší silou se do něj zakousl. Uran se bránil, ale neútočil. Nechtěl Ghostovi ublížit. Ale nakonec se Uran osmělil, shodil Ghosta ze svého hřbetu a zakousl se mu hluboko do krku. Krev se valila. Všichni to napjatě sledovali. Až na Ellie, která se nemohla koukat na cizí utrpení. Uran držel Ghosta jako v kleštích a odmítal ho pustit. Ghost už tu bolest nemohl vydržet, ale vzdát se také nechtěl. Kousl Urana do pacek. Uran uskočil a Ghost se do něj zakousl, ale byl už moc slabý a proto ho Uran brzy dostal na zem. Ghost věděl, že to nemá cenu a proto vyhrkl:,, Vzdávám se! " Ellie dala Uranovi signál a ten přestal. Ghost se zvedl a Ellie řekla:,, Postavení se nemění! " Uran s Ellie a zbytkem smečky šli na oběd, Ghosta ošetřovala Moonstone a Twisty. Ghost pochopil, že si nevydobyje ani Betu ani Ellie a proto už nechal Urana Uranem.
Ghost zastrašuje Urana
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasiJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...