Rána v Midnight Valley už nebyla zdaleka tak chladná, jako když sem Ellie přišla. Už před pár dny zpozorovala, že se začíná oteplovat. Do dnešního rána Ellie probudily sluneční paprsky. Chtěla vstát, ale strašně moc se jí líbil pocit, když jí paprsky lechtaly čumáček. Asi čtvrt hodiny ležela na své měkké mechové lóži a vychutnávala si krásného počasí.,, Kde jsi? Už na tebe čekáme se snídaní. " říkal jí Uran když vstupoval do jeskyně.,, Nechtělo se mi vstát. " řekla Ellie když se zvedala ze svého měkkého pelíšku.,, To chápu. Zrovna se mi zdál nádherný sen... " říkal zasněně Uran. Po chvilce se ale vzpamatoval a řekl trochu vážnějším tónem:,, Ale když jsi Alfa, musíš jíst první a pak na tebe celá smečka musí hladově čekat. " Ellie ho ale nevnímala. Chtěla si dát po ránu jako první sprchu, ale když běžela k Drahokamu, Uran jí skočil do cesty.,, Je sice nice, že jsi rebel, ale já tě už mám prokouklou. Mazej na jídlo. " řekl a otáčel Ellie hlavu směrem ke Kamenné louce. Ellie se nezlobila. Věděla, že to nejsou útoky na její autoritu, ale že je to projev lásky. Když se Ellie najedla, šla za Night.,, Jsi hlavní hlídkařka a proto s tím jdu právě za tebou. " řekla Ellie s nezvykle vážným tónem.,, Ano? Co se děje Ellie? " zeptala se bojácně Night. Poznala na Elliině hlase, že něco není v pořádku.,, Poslední dobou slýchávám na východním okraji teritoria podivné zvuky. Několikrát jsem tam také cítila pachové stopy malé smečky vlků a psů. " řekla Ellie. Night se trošku zděsila, ale pak řekla:,, A je jich víc než nás? ",, To ani náhodou. Je jich maximálně pět. " odpověděla Ellie. Night už se přestala bát.,, Tak proč vyšiluješ? Vždyť nás nijak neohrožují. " tohle Ellie docela dost uklidnilo. Poté jen poprosila Night, aby se hlídkaři soustředili na východní část Midnight Valley a odešla. Měla chuť dovádět a tak běžela za Lucy. Strhla jí na zem, zakryla jí packami oči a řekla:,, Kdo je to? " Lucy odpověděla:,, Joška! " strašně se rozesmály. Za chvíli tam byla i Melta a tak navrhla, aby šla Lucy hrát taky Kámen a Písek.,, Moc ráda! " řekla Lucy a hnala se k Drahokamu. Ellie a Melta jí následovaly a začalo se hrát Kámen, Písek a Kapka. Z Ellie najednou opadl všechen stres. Zase si užívala a byla za to moc vděčná.
Takhle nějak vypadá Drahokam při pohledu z jeskyně kde spí Ellie
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasíaJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...