Čas plynul jako voda a Ellie slábla a slábla. Něco prostě nebylo v pořádku. Každý den se to snažila maskovat, ale jednou to zkrátka nezvládla. Stalo se to jednoho letního dne. Ellie ležela na kameni a přemýšlela o mláďátkách, když najednou přiběhl udýchaný Unique. Už z dálky volal tak hlasitě, že vzburcoval celý tábor. Když doběhl k Ellie, začal něco nesmyslně žbleptat.,, Alfo! Hlídka! Kkkkkkojtotitaaaaaa!!!!! ",, Unique já ti vůbec nerozumím. Co se stalo? " zeptala se v klidu Ellie.,, A proč s tím jdeš za mnou. Těhotná to asi těžko vyřeším, tak skoč za Uranem. " Unique se zklidnil a vrhl na Ellie nejpřísnější pohled jaký uměl.,, Ne Alfo. Tohle můžeš vyřešit jen a jen ty. " řekl a vedl Ellie na hranice. Uran, Sabry, Snowi a Moonstone šli také aby případě pomohli Ellie. Když dorazili, Ellie dostala takový šok až spadla na zem.,, ELLIE! " vykřikl Uran a pomohl své družce na nohy. Ta se rychle oklepala a zavyla.,, CO TO JE?! " volala zděšeně když viděla ostatky vlků.,, Našla jsem to na velké hlídce. Svolala jsem Koru, Dasty, Taku a Uniqua. Měla jsem v plánu to vyřešit, ale pak mě Taka ukecala abych tě zavolala. Poslala jsem tedy Uniqua za tebou. " řekla Night stále vyděšeným tónem. Ellie si pozorně přihlížela ostatky a pak usoudila, že se jednalo o dva dobrmany.,, Asi je přepadla nějaká smečka co tu byla před námi. " řekla Ellie a podívala se na smečku.,, Jestli jsou staré, nemáme důvod se bát. " řekl Ghost. Vykročil aby se podíval na kosti, ale tu se něco ozvalo za jeho zády.,, Já myslím že důvod je. " řekl hlas feny. Ellie se prudce otočila aby se podívala na fenu. Poznala ji podle znetvořeného obličeje a divoce vyhrkla.,, Blade! " Ellie začala na velkou dobrmanku vrčet.,, Ráda tě zase vidím Ellie. Koukám že jsi v jináči. " řekla Blade a u těch slov se jí zablýsklo v očích. Ellie začala vrčet ještě víc a vykřikla na fenu.,, VYPADNI! JESTLI TĚ JEŠTĚ JEDNOU NAČAPU NA MÉM ÚZEMÍ, ZABIJU TĚ! " Blade se otočila a šla. Neodpustila si však poznámku.,, Jen aby. Nezapomeň, já jsem ta co plní sliby. A ten můj stále platí drahoušku. " Blade zmizela tak náhle jako se objevila. Ellie chvíli ještě vrčela do prázdna, ale pak se trochu uklidnila.,, Jdeme. Sem už se Night nikdy nevracej. " řekla Ellie a vykročila.,, Ty o Blade něco víš? " zeptal se Unique Urana.,, Ne. Ellie o ní nikdy nemluvila.... " řekl Uran. Největší pochyby měla však Moonstone. I když už byla dvě hodiny doma, nedalo jí to.,, Musím se Ellie alespoň pokusit zeptat. Přinejhorším na mě začne vrčet. " řekla Moon a vykročila k Alfě. Když však ale vešla do jeskyně, začala křičet.,, CO TO JE?! "
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasíaJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...