Ellie měla toho dne skvělou náladu.,, Zase ta moje díra po mozku něco vymyslela. " říkala si spokojeně. Když procházela kolem malé skalky, ucítila povědomý pach. Dělala jako že nic a vesele pokračovala. Asi za tři vteřiny už ležela na zemi a Uran jí lízal čumák.,, Já věděla že po mně skočíš ty bambulo. " řekla vesele Ellie a přátelsky Urana olízla.,, A kampak máte namířeno prezidente? " zeptal se vesele Uran, když slézal ze své družky.,, No.... " Ellie chtěla pokračovat, ale Moonstone ji vyrušila. Běžela za Ellie a vypadala, že jí hoří za ocasem.,, Sestřenko! Honem! Potřebuji tě! " volala na ni Moonstone už z dálky.,, Copak je to tak naléhavé? Balto vypil bělidlo, FlashMoon se přizabil, Melta spadla do Austrálie nebo co? " zeptala se vesele Ellie.,, Tohle není legrace Ellie! " zvážněla Moonstone. Z jejího neobvykle vážného tónu Ellie poznala, že se něco pokazilo a tak přestala vtípkovat.,, Copak se děje? " zeptala se vystrašeně Ellie.,, Snowi je zle a já potřebuji tvou pomoc. Zdravotníci mě nechtějí poslechnout. Prý že jim to musí rozkázat Alfa.... ",, OK, OK, OK, už jdu. " řekla Ellie a rozeběhla se k plácku zdravotníků. Když doběhla, viděla ten horror. Snowi vypadala že umírá a Twisty s Kytou tam jen tak stáli.,, Co je?! Kousla vás moucha CC nebo co?! Snowi potřebuje pomoct a vy si tady jen tak stojíte?! Do práce a hned! " řekla Ellie rozzuřeným tónem. Kyta se lekla a hned začala pomáhat Moonstone.,, Ta už si to jen tak nedovolí. " myslela si Ellie když viděla Kytin zápal. Chvíli tam stála a čekala že i Twisty pomůže, ale ona nic. Ellie k ní přistoupila a vlídně se zeptala,, Proč nepomáháš Moon a Kytě? " Twisty nic. Ellie se zeptala znovu, tentokrát už ostrým tónem,, Proč neposloucháš své nadřízené Twisty?! " Twisty opět nic. To už Ellie vytočilo tolik, že po šedé vlčici skočila. Twisty to nečekala a tak hned vyjekla,, Vzdávám se! " Ellie neochotně slezla, ale ještě předtím dala Twisty jasně najevo, ať za ní po práci přijde do jeskyně. Ellie, rudá v obličeji odcházela od zdravotníků. Měla takový vstek, že když potkala Ghosta, už se neudržela a začala kousat do stromu.,, Co je? Hráblo ti? " zeptal se pobaveně Ghost.,, Grrrrrr " odpověděla Ellie. Ghost za ní šel až do rybníka. Dost ho překvapilo když do něj Ellie zabořila hlavu.,, To mi bodlo. " řekla už vesele Ellie.,, Co je? Uran ti řekl co si myslí? " zeptala se Ellie Ghosta.,, Ale ne. Jen jsem si myslel že je to nějaká challenge s Meltou nebo co. Tak nic. Uvidíme se u večeře. " řekl Ghost a odešel. Ellie měla několik hodin na to si srovnat myšlenky a když před večeří potkala Moon, udělalo se jí skvěle.,, Ahoj. Copak potřebuješ? " zeptala se Ellie.,, Ale nic. Jen jsem ti přišla říct proč byla odpoledne Twisty tak protivná. " řekla Moon.,, Proč? " zeptala se napjatě Ellie.,, Ukázalo se, že měla infikovaný krk a bolelo ji to. Proto jí nebylo zrovna veselo. " řekla Moon a odešla. Ellie se zamyšleně podrbala za uchem a pak řekla,, Po večeři to proberu přímo s Twisty. Ale je mi jí líto. Infekce je strašná. Sama se divím, že se mi tenkrát nezanítilo oko. No nic.."
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasiJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...