Když doběhla skupinka do tábora, Ellie okamžitě vyskočila na Hlavní skálu. Začala volat k celé smečce:,, Musíme se okamžitě vydat pro Snowi! Není času nazbyt! Okamžitě za mnou! " seskočila ze skály a hnala se za Uranem. Celá smečka ochotně Alfu následovala. Když dorazili k místu kde našli krev, Ellie začala čenichat cizí pachy. Zase vycítila ty pachy neznámé smečky.,, Za mnou! " zvolala ,, Nikdo nepoběží za Anakinem abychom se neztratili. " Anakin ochotně přikývl,, Žádný problém " řekl a hnal se na konci smečky. Ellie je vedla tak dlouho, až dorazili k Divoké řece. Zde byl pach nejsilnější. Ellie se chvilku ohlížela a pak řekla:,, Musíme se přebrodit! " celá smečka na ni udiveně koukala. Všichni znali ten příběh o Ohni. Nikdo tak nechtěl skončit a proto řekl Anakin Ellie:,, Jsi si jistá? Takhle ale všichni zemřeme. " Ellie se na něj vztekle podívala a řekla:,, Já to vím. Proto jdu sama! " To už bylo na Meltu moc. Skočila po Ellie a řekla:,, Utopíš se! Já tě jít nenechám! " všichni s Meltou souhlasili, jen Uran ne. Pomohl Ellie na nohy a řekl:,, Buď opatrná. ",, Neboj se. " řekla mu Ellie a rozeběhla se proti řece. Všichni si zakryli oči aby neviděli smrt své Alfy. Ellie běžela, u břehu se odrazila, roztáhla křídla a ladně dopadla na druhý břeh. Všichni tam stáli a koukali jako blázni. Uran se zasmál a řekl:,, To si nikdo nevšiml že má Ellie křídla?! To je mi teda sokolí zrak. " Uran chytal záchvaty smíchu a smečka mlčky sledovala, jak mizí Ellie na území Amethyst Pack. Ellie šla lesem a neúnavně hledala pachy těch neznámých vlků. Místo toho ale našla pach známý.,, To je..... To je........ SNOWI! " vyhrkla Ellie a běžela za pachem. Našla Snowi v jakémsi táboře. Ležela tam už ošetřená a s miskou vody. Ellie k ní přiběhla a řekla:,, Jsem tak ráda že jsi živá! Hrozně jsem se o tebe bála. ",, Také jsi mi chyběla Ellie. Ale kde jsou ostatní? A co tu vůbec děláš ty?! Musíš okamžitě pryč! ",, Já se ničeho nebojím. Pojď, vylez mi na hřbet a půjdeme. Ellie si tedy vysadila Snowi na hřbet a vracely se spolu k Divoké řece. Šly lesem a Snowi mezitím spala. Když byly na půli cesty, slyšela Ellie hluk. Přidala opatrně do kroku. Když už byla u Divoké řeky, viděla zdroj hluku. Ellie opatrně přenesla Snowi a běžela ke smečce, když najednou viděla....... tu smečku vlků kterou cítila.,, Musím jim okamžitě pomoci! " řekla si Ellie a běžela ke své smečce.
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasiJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...