Celá smečka se radovala že Alfa čeká štěňata. Všichni se na ně moc těšili, ale největší radost měl asi Zeta. Každé ráno se dobrovolně hlásil že Alfě donese vybrané kousky jídla. Vždy se jí ptal jak se cítí, jestli nepotřebuje pomoci vstát a tak.,, Moc si vážím tvojí ochoty Ghoste, ale já neumírám. Hýbat se můžu. " řekla přátelsky Ellie.,, Já vím, jen......... Mám o tebe strach. Jsi má nejlepší kamarádka a nechci tě stratit. " řekl Ghost a sklopil uši. Ellie ho olízla za uchem a přátelsky se usmála.,, Jsi můj nejlepší kamarád. Nikdy bych vás tu nenechala. " řekla a lehla si na mech. Ghost šel za Uranem, něco mu pošeptal do ucha a Uran mu odpověděl. Moonstone to sledovala a tak se šla projistotu na sestřenku podívat. V půli cesty ji ale Sabry zarazila.,, Ellie teď spí, tak ji neruš. Ghost mi zakázal se přiblížit. " řekla Sabry.,, Dobrá. Jenom jsem se chtěla zeptat jestli je v pořádku a....... " chtěla pokračovat Moonstone.,, Kdyby jí něco bylo, hned bys to věděla. " uklidnila ji Sabry. Když odešly, přišla na místo hned Melta, vtrhla do jeskyně jako hurikán a začala volat.,, Sto konopí týdně, sto konopí týdně, rozdáváme, rozdáváme sto konopí týdně!!!! " křičela tak hlasitě, že i lovci co se vraceli z lovu to slyšeli a lekli se.,, Co to dělá.......... TY MÁŠ KONOPÍ?! " zeptala se s nadšením Ellie.,, Yop. Přinesla jsem jen pro tebe. " řekla Melta a dala Ellie rostlinky. Do večera už je nikdo z jeskyně nedostal a když se konečně vrátil Uran, lekl se až o něj Snowi se Sabry zakoply.,, Co to je?! Proč dealujete tady?! " Volal zmateně Ghost, popadl omámenou Meltu do zubů a vyhodil ji z jeskyně. Melta se oklepala a sarkasticky zvolala.,, Za tohle ti nepůjčím jednorožce! " Když Melta odešla a z Ellie vyprchalo všechno konopí, Snowi začala vyprávět duchařské historiky. Když všichni usínali, Uran se zeptal Ellie.,, Kdy už se Star a Flash narodí? ",, Brzy. " odpověděla Ellie a přitiskla svou hlavu k Uranovi.,, Teď jsem jedna rodina. " řekla a usnula.
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasíaJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...