Druhý den si Ellie okamžitě přivstala. Měla jasně stanovený plán; nasnídat se, dopoledne a odpoledne strávit obhlídkou teritoria a večer, když už bude znát všechny členy smečky, rozdělí pozice. O svém plánu řekla až u snídaně Twisty, se kterou se rychle zkamarádila.,, Promiň mi ty urážky Ellie " řekla jí Twisty, když opustili jídlo.,, To je v pořádku Twisty. A ještě jednou ti děkuji, že jsi mě večer vyčistila ty rány na těle " řekla jí přátelským tónem Ellie.,, To já ti děkuji. Zachránila jsi mi ten poslední zbytek duše co ve mně zbyl. " řekla Twisty a přátelsky olízla Ellie čumáček. Když už se nasnídala celá smečka, poprosila Ellie Twisty aby jí ukázala místo, kde bude Ellie hlásit novinky. Twisty jí ochotně zavedla k velké skále odkaď byl nádherný výhled na celé teritorium. Ellie najednou popadla obrovská touha letět. Twisty to poznala a řekla Ellie:,, Bude se ti tu na sto procent líbit. Myslím, že bude zbytečné ti dávat průvodce, když můžeš letět. Naše teritorium poznáš. Je celé ohraničeno horami. Je to to nejlepší a největší teritorium v celém okolí. " Ellie se vším souhlasila a řekla Twisty:,, Vrátím se okolo oběda, zbytek dne chci poznávat smečku. " Twisty všechna Elliina rozhodnutí respektovala a řekla jí;,, Budeš skvělá Alfa, ale teď už leť, ať stihneš všechno. " Ellie roztáhla křídla, odrazila se a letěla. Cítila obrovskou svobodu. Vítr jemně hladil Ellie po kožíšku. Cítila se nejlépe za celý svůj život. Věděla, že patří sem. Nějaký ten čas uplynul a Ellie se vrátila do hlavní části tábora, kde už na ni celá smečka čekala. Ellie se najedla a potom zahájila poznávací operaci. Jako první si povídala se skupinkou, o které se dozvěděla, že se jmenují Kora, Kelín a Night. Dozvěděla se spoustu zajímavých věcí a také jednu dost důležitou věc. Všichni byli rychlí, vytrvalí a bystří. Potom se zase dlouho zapovídala se skupinkou, kde byl Balto, Melta, Kajla a Anakin. S Meltou se stala okamžitě velkou kamarádkou. Balto si jí získal pro svou sílu a rychlost, Kajla pro svou dokonale tajemnou povahu a Anakin pro svou laskavost. Potom se asi hodinku zdržela s Anakinovou družkou Lucy, se kterou zažila spoustu legrace. Okamžitě si padly do oka. Hodně se jí líbil také čas strávený se Snowi. Vymýšleli si různé zábavné historky. Chtěla si ještě popovídat s Uranem a to se jí líbilo asi nejvíce z celého dne. Později se do jejich rozhovoru zapletl i Ghost, od kterého Ellie slyšela spoustu zajímavých věcí a faktů. Poslední chvilky před večeří strávila s bílou vlčicí Sabry, která se okamžitě stala její BFF. Sabry si moc přála mít křídla, proto byla nadšená, když jí Ellie vzala na let nad teritoriem. Ellie si přála, aby dnešek nikdy neskončil. Jakmile se přiblížila večeře, Ellie už měla jasno. Teď se nají , chvíli si ještě promyslí klady a zápory všech členů a potom je všechny svolá a rozdělí pozice.
Skála, kde se Ellie odrážela k letu a kde bude rozdělovat pozice
ČTEŠ
Winter Fall Pack |Dokončeno|
FantasíaJedná se o příběh naší smečky Winter Fall (na YouTube, kdo by měl zájem). Příběh je převážně o pohledu Ellie, smečka je v něm celá. Přehled postavení máte zde ⬇ Alfa - Ellie - okřídlená černá vlčice velkého vzrůstu, jizvou na levém oku a rudýma oči...