Czułem na sobie spojrzenia każdej osoby znajdującej się w klasie. Dzierżyłem mocno moją teczkę idąc pomiędzy ławkami w kierunku mojego biurka.
- Od dzisiaj będę znała chyba każdą śrubkę - zachichotała jakaś dziewczyna, a ja starałem się powstrzymać uśmiech. Przyjęcie posady w szkole średniej było dość ryzykowane, ale uznałem to za dobre posunięcie.
Stanąłem za biurkiem układając na nim swoją teczkę i spojrzałem na klasę pełną nastolatków.
- Nazywam się Niall Horan i od dzisiaj będę prowadził zajęcia z techniki za Pana Sama Saxona, który nie lubił Was tak bardzo, że postanowił zrezygnować z pracy - powiedziałem unosząc jedną brew na wspomnienie okropnego staruszka - Żartuję, nienawidził wszystkich swoich uczniów od zawsze. Kiedy chodziłem tu do szkoły też męczył każdą klasę, którą uczył.
- Skończył Pan tą szkołę? - spytała jakaś dziewczyna z końca sali, a ja kiwnąłem głową.
- Ile ma Pan lat?
Miałem już rzucić, że to jedno z pytań na które nie będę odpowiadać. Nie chciałem dzielić się swoim prywatnym życiem z uczniami.
- Ma Pan kogoś? - usłyszałem kolejne pytanie i po raz pierwszy, nie było ono zadane przez dziewczynę. Brązowe oczy należące do chłopaka z drugiej ławki, wlepione były we mnie. Wygiął wargi w uśmieszku, kiedy zamrugałem zaskoczony.
- Więc - zacząłem ignorując każde z zadanych mi pytań - Wstańcie po kolei, przedstawcie się. Powiedzcie swoje hobby i czemu zdecydowaliście się na technikę jako wasz przedmiot uzupełniający - rzuciłem siadając i starając się zignorować wyzwanie w oczach bruneta.
Od autorki: NO BO PRZECIEŻ NA WATTPADZIE NIE MA JESZCZE ŻADNEGO FF NAUCZYCIEL X UCZEŃ, zawsze oryginalna, Marysia xo (12.06.2018)
Od autorki 0.2: Może uda mi się to skończyć albo chociaż nie usunąć (10.03.2019)
CZYTASZ
bad things • ziall ✔️
FanfictionZamykam za nami drzwi od klasy, za moment jego wargi lądują na tych moich i wiem, że nie powininem, ale oddaje pocałunki mojego ucznia