Fejezet 1: Két Csapás

76 2 2
                                    

Anna Stockings vagyok, 19 éves. Egy Singradim nevű nagyvárosban lakok a tengerpart mellett. Ma van az iskola első napja, és tartok attól, hogy ma nem lesz egy szerencsés napom...

A suliba beérve rámcsapja egy másik diák az ajtót...
- Hahahaha, nézéttek! Hiába, látszik, hogy még gólya! - mondta egy hosszú, szőke hajú, igen karcsú, kisminkelt idősebb lány a többinek.
- Ja! Mekkora lúzer! - és nevetve elmentek.

Nagyszerű. Kiharcoltam az utálóim, pedig csak a suliba léptem be. Nem megmondtam?

Beérve az osztályterembe, majdnem csak full fiú osztállyal állok szembe. De ciki.
Lassan találok egy helyet egy szőkésebb, és egy barnásabb fiú között. Elkezdődik az első óra, bemutatja nekünk az osztályfőnök az iskolát, elmondja a történetét.

- Holnapra ezek az órák lesznek kiadva! - mondta az Ofő, és mutat a táblára a felvázolt órarend miatt.
- Akkor matek...angol.. - írtam a füzetembe, majd... - Hoppszii! - leesett a radírom egy mellettem lévő pad felé.
- Tessék! - nézett a szemembe a "Szőke Herceg" csodaszép barna szemeivel. Ledermedtem.
- K-k-k...Köszi... - és hirtelen visszafordultam a füzetem felé. Hihetetlen kedves volt! És a kisugárzása meg! Na az meg nagyon pozitív volt. És olyan jól néz kiii! - gondoltam magamban és megfogtam az elpirult arcom.

Szünet lett. Megpróbáltam barátokat keresni, de a srác óta csak rá tusok gondolni. Egyedül ülök a folyosón. Meghallom a csengőt.

- Jaj ne! Sietnem kell! Első nap, és második óra, nagyon durva lennék ha ezt elkésném. - majd elindultam a terem fele.
- Jaj...ne... - egy teljesen ismeretlen folyosón találtam magam. Ennyire elgondolkodtam volna?? Észre se vettem merre megyek! Most mit fogok csinálni??

- Héj! - intett felém egy erős kék szemű, vagány, barna hajú srác.
- Nem tudod merre vagy? - nevetett rám miközben elindult felém.
- Hát...olyasmi? - kicsit szégyen volt ezt így kimondani.
- Sietnél az órára? - mosolygott rám.
- Igen...amiii azt illeti, megkeresem a termet...sziiaa - elakartam indulni. Akartam. De ő visszarántott a kezemet fogva.
- Hova hova? Nem kell túl komolyan venni ezt a helyet. Tudom, hogy benned van a lázadó rosszcsaj! - és közelebb húzott magához.
- Én-én.. - gagyogtam.
- Shh. Ne hangoskodj. Megtalálnak a tanárok, és bajba kerülsz, nemde? - mosolygott rám egyre mocskosabb arccal.
- De...igazad van. - fordítottam el a fejem.
- De akkor mit csináljunk? - kérdeztem.
- Gyere! - megragadta a kezem, és elindultunk egy relytett udvarra. Volt ott egy faház. A sima szellő simogatta a fák lombjait. Csend volt. Csak a madarak csicsergését hallottuk.

- Itt vagyunk! - nyitotta ki az ajtót a faház elött. Nagyon aranyos berendezése volt.

- Martin vagyok. - ült le az egyik székre.
- Én pedig Anna. De honnan tudsz erről a helyről? -
- Megbuktam. Mindig ide jövök cigizni. Órákon, szüneteken, lesz@rom mi van, nekem kell a cigi. Ennyi. - és rágyujtott.

- Hogy tudod azt szívni? Egyszer próbáltam ki, de majdnem megfulladtam. - nevettem el magam.
- Nemtom. De ha már nem tudsz cigit szívni, tudok mással is szolgálni ha gondolod... - kacsintott rám.
Persze egyből értettem a célzást.

- Nem köszi...hehe... - elvörösödve nekidőltem az asztalnak. Miután elszívta Martin, elnyomta az asztalon, majd felkelt és odaált velem szembe.

- Öhm...valami baj van? - túl közel állt hozzám...
- Segíthetnél valamiben. -
- Mégis miben? - majd végigmért szemmel. Odahajolt a vállam felé...és belesúgta a fülembe:
- Szexeltél már? - és átkarolta lassan a derekam.
- Neharahu...dj dee...én...öhm... - nem tudtam erre mit mondani. Elkezdte lassan csókolgatni a nyakam.
- Martin, ne! - megpróbáltam magamtól ellökni, de túl szorosan fogott. Benyúlt a hátamnál a pólóm alá...kirázott a hideg.
- Várj...kérlek! - sikítottam.
- Na-na! Nyugi. Nincs abban rossz, ha kicsit szórakozol. - majd mosolygott.
- De nem érted... -
- Nem vagyok elég jó neked? - irónikusan elszomorodott, utánna egy hirtelen mozdulattal újra magához szorított, és annyit vettem észre, hogy kiszívta a nyakam.
- Még találkozunk, cica! - és elindult vissza a suliba.
- Hát ez??? Necsináld! Muazáj volt?! - kiabáltam utánna, de ő már le se sz@rta.

- Fantasztikus. Menjek vissza egy óra lógás után, egy kib@szott májfolttal a nyakamon. Ennél jobb se lehet! - és én is elindultam a következő órára.

ZetaChip14 olvass! xD

Egy Csaj, Két Pasi - BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt