Először is, kedves olvasóim. Az első "évad" 15 részes lesz. Ezután meg fog jelenni a folytatás külön kötetben, ott folytathatjátok az olvasást, stb. Köszönöm a figyelmet, jó szórakozást a részhez!
Szóval berohantam a szobámba. Valószínűleg megcsal? Rákerestem én is erre a "csajnak" nevezhető kurvára. 23 pasija volt, dúsgazdag, mindene megvan. Még Facebookja is van. Aztakurva. Leírás "Lehet hogy te csóró vagy, de nekem legalább pénzem is van!". Ez klassz leírás magadról, tipsi-tapsi, már lelőtted a poént, hogy egy ribanc vagy.
3 új üzenet a Messenger alkalmazásban. Vajon ki írhatott?
"Elmentem kiszellőztetni a fejem!"- Martin. Aha-aha, vagy most látogatja meg a kkurváját.
"Vissza se írsz? Szép vagy." - Martin.
"Még neked áll följebb?!" - én.
"Kifutottál tőlem mint egy holdkóros és magadra zártad a szobád. Nem is hagytad hogy elmagyarázzam." - Martin.
"Mit kell ezen magyarázni? Valami csajjal találkozol este. De menj is, leszarom, mi végeztünk." - én.
"Most Messengeren keresztül szakítasz?" - Martin.
"Miért, egy görénynek a szemébe nézni öngyilkosság. Na szevasz!!" - én. Le is tiltottam.
- Kipp-kopp. - kopogott Ambrus a szobám ajtaján.
- Nincs kedvem beszélgetni. - bújtam a takaróm alá el a világ elöl.
- Anna... Kérlek. Nem bánod meg! - mondta, felkeltem és kinyitottam neki az ajtót, majd bejött és becsukta maga után.
- Mi történt?? - nézte a vörös szemeim.
- Semmi.... - tereltem inkább a témát.
- Gyere. - nyomta a kezembe a bontatlan doboz cigit.
- Hát ez?? Nem kell Ambrus. Nem kell nekem semmit se venned. - akartam neki visszaadni de sehogyse fogadta el.
- Nem kéreztem, hogy kell-e. Fogadd el és kész. Én boldogabbá tudnálak tenni. - puszilta meg a homlokom.
- Nem akarok pasit. Soha többé. - mondtam.
- Jaj, pár nap múlva nem így fogsz hozzáállni elhiszed? - mosoygott rám.
- Lehet igazad van, de akkor se akarok. Ne haragudj. Főleg nem a barátnőm kiszemeltjét. - mondtam neki, és megtartottam a távolságot köztünk.
- Oké, tiszteletben tartom. - mondta, és elindult az ajtó fele. - Ha akármi kell, nyugodtan szólj. - mondta, és mosolyogva becsukta az ajtóm ismét maga után.
Ő sem hitte azért el, hogy ezek után beleugrok egy új kapcsolatba, vagy mégis? Hol él ez?? Közben jött az új üzenet Messengeren:
"Anna, hogy vagy?" - írt rám Bea.
"Szarul. Majd elmesélem holnap." - írtam neki, és ki is léptem. Mikor ideges vagyok, mindig pakolgatok a cuccaim között, amúgy rendmániás állat vagyok. Szóval neki is láttam: összepakoltam újra a sminkjeim között és a ruháimnál is. Megintcsak makulátlan rend lett nálam mindenütt.
Rendeltem egy pizzát, leültem a gépem elé valami filmet keresni. Ha rajtam múlna, dagattra zabálnám magam egy szakítás miatt. A telefonom már húszszor emgcsörrent.
"13 nem fogadott hívás tőle: Martin" leszarom. Hivogasson. Nem fogom felvenni. Csak az a szar, hogy még 3 évig egy helyiségben kell élnem vele!!!
Majd kaptam egy üzenetet:
"Anna, Martin haverja vagyok! Nagyon gyoorsan siess ide, szétfüvezte a fejét, hányik, összeesik és kiabál! Olyanokat mond, hogy meg fog halni mert látja a fényt. A mentősök nem jönnek ki, el vannak foglalva! Kérlek siess!" - Ismeretlen.
Felkaptam magamra valamit, és elindultam futva. Leírta nekem az utcát stb, és olyan gyorsan mentem amilyen gyorsan csak tudtam!! Nem halhat meg! Hiába haragszok rá... nem teheti ezt.
ESTÁS LEYENDO
Egy Csaj, Két Pasi - Befejezett
RomanceAnnának marha nehéz választani Ambrus, és Martin között: egy házban, egy osztályban, egy sportcsapatban vannak. WDF? Lesznek Csúnya szavak, meg egyéb tizennyölc karikás dolgok! Érdekel? Gyere olvasni!