Nagyon fura. Ambrus sose szól hozzám, egy csendes és nyugodt ember. Most hogy-hogy iyen lazán?
- Szóval a tanár azt sorolta, kik dolgoznak együtt egy évnyitó prezentáción. - mondta Ambrus, majd a füzetét letette az asztalra.
- Óh értem! És nekünk közösen kell dolgoznunk? - néztem rá nagy reményekkel teli szemekkel.
- Igen, a téma a környezet. -
- Környezet? Mármint, a folyók, fák, parkok stb? -
- Pontosan! - mosolygott rám.
- Olyan szép mosolya van! - mormogtam az orrom alatt.
- Hehe, neked is! - kacsintott rám.
- Ezt! Hangosan mondtam?? - vörösödtem el.
- Igen! De nem baj, megesik néha velem is. -Kb a prezentáció közepén kicsit megálltunk pihenni. Rengeteg oldalt teleírtam és eléggé elfáradtam.
- Anna. - fordult felém.
- Jól vagy? - kérdezte, majd eltűrte a fülem mögé a kilógó hajtincset.
- Öhm! Igen!! Igen jól! -
- Nagyon sápadt vagy. Hozzak egy kis vizet? - aggódó arccal közelebb hajolt. Azt hittem felrobbanok!!
- Nem! Nem ke... - minden elsötétült. Hirtelen annyit vettem észre, hogy valakinek a kezeiben találom magam.
- A...Ambrus... Olyan melegem van. - majd leültetett a földre.
- Lázas vagy. - fogta meg a homlokom és kifutott egy vizes ruháért.
Ez most tényleg megtörténik??
- Itt van! - rátette a homlokomra, majd felvett a karjaiba és letett az ágyára.
- Ma...Martin hol van? Ha minket így meglát, nagyon félre fogja érteni! - hebegtem neki.
- Ne aggódj! Átment Zsolthoz, vele csinálja a saját prezentációjukat. Különben se idegeskedj feleslegesen. És ha így meglát? Engem nem zavar. - rámmosolygott.Túl kedves. Mi van, ha csak egy azok közül, akik játsszák magukat amíg a csaj ágyba nem fekszik velük?? Nem. Ő nem olyan! Biztos nem...
Csak annyit vettem észre hogy megcsókolt. Én pedig visszacsókoltam.
- El fogod kapni... - alig tudtam beszélni.
- Nem érdekel. - lassan közelebb és közelebb jött. Lefektetett az ágyába, ő pedig csak felém hajolt.
- Tudom, nem kéne téged ilyen állapotban így... izé. Ilyennel "szekálni" de... nem tudom megállni. Olyan aranyos vagy, és okos. - és megint megcsókolt.Elkezdte felhúzni a pólóm.
- Ne... - lefogtam a kezeit.
- Mitől félsz? - és a szemembe nézett.
- Én... -
- Szűz vagy. -
- Honnan tudod?? -
- Anna. Nem ez az első alkalom hogy egy lány ilyen tekintetet és arcot vág. Látszik a szemedben a félelem, mert még nem próbáltad ki. -
- De... Te könnyen beszélsz! És ha fájni fog?? -
- Akkor is csak pár percig fájna. Utánna elmúlna. Nem kell félned. - elengedtem a kezét. Nagyon ért ahhoz, hogy nyugtassa meg az embereket. De hiába, még mindig tartok tőle, hogy ez egy egyéjszakás kaland lenne neki.Hát, levetkőztetett, és ő is levetkőzött, ráadáaul kurv@ra szégyenlős vagyok!
- Ne félj! - és ezzel a mondattal rám mosolygott.
- Ha fáj, szorítsd meg a kezem. - úgy lett. Szerintem még a vérkeringés is elállt a kezében öt percig.
- Na látod nem is vészes! - nevetett rám.
- Neked ez csak egy egyéjszakás kaland, ugye? - néztem rá.
- Nekem te annál több vagy. - majd megcsókolt.
A végén úgy döntöttünk, aznap nála alszok. Nem voltam azután se a legjobban, így nem akart egyedül hagyni. Ambrus csodálatos ember.Másnap reggel mire felkeltem, ő már iskolában volt. Megkért, hogy ma ne menjek be ilyen állapotban. Összepakoltam nála, majd lementem reggelizni.
- Jó a francia, de a tanga szexisebb! - mondta Martin.
- Te meg mi a r@kot??? Ne nézz már idee!! - takartam el a bugyim két kézzel.
- Ma nem mentem be, mert mi a f@sznak. Látom, tegnap elvoltál a szőkével. - nevetett rám.
- Mi?? Én nem! - próbáltam tagadni.
- Ahh Ambrus ahh neh ahh dejó vagy!! - idézett engem Martin.
- Hagyd már abba! Paraszt! - pofonakartam vágni, de megfogta a kezem.
- Adok én neked parasztot! - és elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Kopj le!! - próbáltam magamtól ellökni.
- Most, hogy nem vagy szűz, megtudlak én is húzni. Hehe! - nevetett a fülembe.
Majd rálökött a kanapéra, és lefogta a kezeim.
- Szeretem, ha közben a csajok ellenállnak. Úgy megerőszakolásnak számít. - felvett egy nagyon mohó mosolyt.
- Azt is szereted, ha jól állba rúgnak? - tettem az arca elé a lábam.
- Bedurvuljak? -
- Nem kösz. - inkább visszaeresztettem a talpam. De csak nem hagyhatom, hogy azt tegyen velem amihez kedve van??!
Nem tudom leszedni magamról... Nem tudom nyakonvágni... Most mit csináljak? Túl erőszakos...
YOU ARE READING
Egy Csaj, Két Pasi - Befejezett
RomanceAnnának marha nehéz választani Ambrus, és Martin között: egy házban, egy osztályban, egy sportcsapatban vannak. WDF? Lesznek Csúnya szavak, meg egyéb tizennyölc karikás dolgok! Érdekel? Gyere olvasni!