Másnap bulit terveztünk. Beát is elhívtam. Nálam lesz a buli, el is mentem a fiúkkal bevásárolni.
- Szerintetek ez jó lesz? - mutattam fel egy "Édes Élmény" nevű La Fiesta bort.
- Igen, kedvencem. - mondta Martin, majd berakta a kosárba a bort. Ambrus csak nézelődött, majd megfogott egy Royal vodkát, és berakta Martin kosarába.
- Nekem csak ennyi kell és én elvagyok magamnak. - mutatott a vodkára.
- Rühellem a vodkát. - mondtam.
- Miért? - kérdezte Ambrus nagy szemekkel.
- Mert apám alkesz, és emiatt vert engem mindig agyon... - mondtam elszégyellve magam.
- Ne aggódj, mi nem leszünk olyanok, ha iszunk se. - nyugtatott meg Martin, átkarolva engem.
- Hát oké. - majd kaptam az üzit Beaától telefonon.
- Mit írt? - kérdezte Ambrus.
- Hogy benne van, rég bulizott a barátaival. - mondtam, majd Ambrus elmosolyodott.
- Nem azért jön, hogy meghúzd és széttörd a szívét, te majom. - jelentettem ki erős ingerültséggel.
- Nyugi, nem fogom bántani. - mondta, majd elment nézelődni a többi sorra.
Nem értem mi van Ambrussal... Bea egy csodálatos lány, hogy lenne képes széttörni a szívét. Kb egy éve nézte ki magának, ők ismerik egymást általánosból, erre se nem beszélgetnek, se semmi. A tettek mezejére kell lépnem!
Este elérkezett a buli. Ambrusék elhívtak pár srácot, és pár lányt is, ami nekem nem nagyon tetszett.
Beraktuk a legjobb zenét, és leültünk felelsz vagy mersz-ezni bulikezdés képpen. Épp rajtam volt a sor.
- Hmm... Kriszta, felelsz vagy mersz?? - kérdeztem az egyik lánytól.
- Felelek. - mondta bátran.
- Mi volt a legbrutálabb élményed? - nevettem el magam.
- Hát.. - nézett Ambrusra - Amikor Ambrussal lefeküdtem, na az oltári volt! - pirult el. Nem is tudtam... Bea elfordult, látszott rajta, ogy neki ez a téma nem jön be. Amrus minden csajon átment eddig?? De undorító...
Már mindannyian be voltunk szinte baszva annyit ittunk, kibontottuk a bort is és belekezdtünk.
- Baj van? - néztem Beára aki csak fapofával nézett a földre.
- Beszélhetnénk? - és felkelt a helyéről.
- Persze. - indultam Bea után.
- Tök jó a buli, meg minden... De megakarlak valamire kérni. - mondta Bea.
- Igen? - hallgattam.
- Segíts, hogy ma Ambrussal lefeküdhessek. - mondta.
- Dehát! Te többet akarsz tőle! És ha elsieted? És ha csak egy kaland lesz? -
- Alapból semmi esélyem nála, legalább egy éjszakára had lehessen az enyém. - mondta lehajtott fejjel.
- Rendben, ha ezt szeretnéd. - mondtam, majd visszaindultunk a többiekhez. A lányok már el is mentek haza, ahogy a vendégek mind.
- Akkor én elteszem magam. - mondta Ambrus.
- Várj... Nálad tölthetném az éjszakát?.. - kérdezte Bea, Ambrus válaszként egy nagy mosolyt mutatott és intett neki, hogy aha.
- Ha megbántod döglött vagy!! - súgtam Ambrusnak mutatva a torkomon hogy elvágom neki, amin ő persze csak kuncogott egyet.Mi is felmentünk cicázni a szobámba Martinnal.
- Látom szereted a cicád. - mondta Martin és leült mellém.
- Igen, mert tőled kaptam. - mosolyogtam magamban.
- Aranyos vagy... Mint mindig. - fordult felém Martin egy csók erejéig, én pedig megadtam neki amit akart. Hosszan megcsókoltam, majd a szemébe néztem.
- Tényleg annyira szeretsz, amennyire mondod? - néztem a sötét, csillogó szemeibe.
- Még szép. - és megint megcsókolt. Nem hiszem el, hogy van olyan szerelem, mint a mesékben. Már használtak ki páran, szerintem az ilyen szerelmek halálra vannak ítélve.
- Anna... Annyira kívánlak. - suttogta a fülembe.
- Csak úgy, mint én is téged. - mondtam neki, majd az ágyon kötöttünk ki. Lehet, hogy ez igazi. Az érzés? A szerelem? De nem akarok csalódni. Csókolózás után elfordítottam a fejem
- Félek az újabb csalódástól. - könnybe lábadt a szemem.
Martin letörölte a könnyeim.
- A férfiasságomra ígérem, nem ér csalódás sose velem. - mondta és folytattuk az enyelgést.
Lassan levetkőztettük egymást, már csak egy szál fehérneműben felüdtem az ágyon, felettem Martin, a cica meg élvezte az ingyen pornót... LOL.Kis "előjáték" után bele is vágtunk a nagyobb részbe. Martin kicsit erőszakosan, de úgy hallottam élvezi.
- Anna... - suttogta a nevem.
- Sose akarlak elveszíteni. - mondta, majd jobban magához szorított.
- Nem fogsz. - nyugtattam meg. Kisbb idő után Martin el is ment, majd izzadtan rámtehénkedett.
- Martin. - mondtam.
- Rágyujtunk? - kérdeztem, mire ő válaszként elő is kapta újabb doboz cigijét. Meggyújtottuk a cigink, és néztem, ahogy a szürkés füst belepi a szobát.
- Aludjunk. - nyomta el a cigijét, rábólintottam és én is elnyomtam.
Elaludtunk mindketten, ő átkarolt engem a legszorosabban. Éreztem a teste melegét. Nagyon jó érzés, ha tudod hogy valaki vigyáz rád, és támogat.
STAI LEGGENDO
Egy Csaj, Két Pasi - Befejezett
Storie d'amoreAnnának marha nehéz választani Ambrus, és Martin között: egy házban, egy osztályban, egy sportcsapatban vannak. WDF? Lesznek Csúnya szavak, meg egyéb tizennyölc karikás dolgok! Érdekel? Gyere olvasni!