Fejezet 2: Egyre jobb

38 2 0
                                    

Megindultam én is az osztályterem felé, amikor meghallottam a hangosbemondót:
"Kérjük, Anna fáradjon be az első emeleten lévő irodába! Köszönjük!"

Mekkora bajba kevertem magam. Ez a Martin csak a bajt hozza rám...el kéne kerülnöm...de mégse akarom. Normális vagyok??

Miután beértem, az igazgató leült velem szembe és belekezdett a mondandójába:
- Anna! Ez az első napja. Mondja kérem, mi volt az oka, hogy nem jelent meg egy tanórán? -
- Igazgató Úr kérem ne tessék haragudni... El...eltévedtem. Tudom, elég szégyen, de ez az iskola olyan hatalmas és új nekem itt. Nem fordul többet elő! - nagyon szégyelltem magam.
- Rendben, elnézem. De többet elő ne forduljon! - majd kiengedett.

Nagyszerű! Már az első nap ezt kell megélnem. Mindig is betartottam minden szabályt. Most egy srác miatt nem fog elmenni az eszem, igaz?? Igaz?...

Visszamentem a terembe az utolsó óránkra. Már ahogy beléptem a terembe, Martinnal azonnali szemkontaktus után szégyenkezve leültem a helyemre.

- Martin. - súgtam oda neki. - miattad kerültem bajba. Te dedós! - majd elsértődve elfordultam.

- Mivel Anna késett, és rajta kívül két ember nem választott szobatársat, ti egy helyiségben lesztek. Ambrus, Anna, és Martin! Mindenkinek van külön szobája, és kulcsa! Ez egy tipikus komplett kis lakóház az iskokától nem messze! Vége amai napnak! Rendezkedjetek be! - majd a tanár kiosztotta a kulcsaink.

- Pofám leszakad! - fogtam meg a homlokom, majd elindultam Martinnal a ház felé.
- Héj, Ambrus! - szólt hátra Martin, majd hátranéztem én is...egy valami jó van ebben a napban! A Szőke Herceg is a lakótársam!!

Elértünk a házhoz, bepakoltunk, elosztottuk a szobákat. Én és Martin kerültünk az első emeleti szobákba, mivel Ambrus elzárkózottabb, ő a tetőteret választotta..lehetett volna másképp is.

Eljött az este. Elmentem zuhanyozni, bezártam a fürdőszobát, Martin közveszélyes!
- De jó egy hosszú, gondterhelt nap után jó forró vízzel tusolni! - majd megtörölköztem, és a köntösömet felkapba beviharzottam a szobámba.

Kiraktam másnapra a ruháim, és a könyveim bepakoltam.
Kíváncsi leszek, mit hoz a holnap. Remélem szebb dolgokat, mint ma! És elfeküdtem aludni.

Egy Csaj, Két Pasi - BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt