Ahoj všichni :33
Málo lidí to o mě ví, ale jsem Larryshipper celým svým srdcem ♥♥. Ne, že bych neměa ráda Eleanor nebo Elouanor, jen prostě věřím v Larryho. Opravdu tím nechci nikoho urážet, takže prosím NO H8!
Tahle Larryovka nebude ani trochu peprná. Opravdu bych nebyla schopná napsat Slash, když nenapíšu ani sex normální :3 Takže se nebojte číst ... maximum bude líbání a mazlení se :P
A teď...
Opravdu hodně jsem přemýšlela nad tím, zda chci, aby byli slavní nebo ne ( k obojímu mám scénář) a proto jsem se rozhodla napsat dvě Larryovky. Nejdříve sepíšu tuhle kratší, kde budou One Direction slavní a poté se vrhneme na tu druhou :D
DOUFÁM, ŽE SE VÁM BUDE TAHLE STORY LÍBIT.
P.s.: Opravdu nevím jestli na wattpadu není podobný scénář. Je těžké být originální. Zatím jsem nic takového nenašla, ale kdyby náhodou, tohe jsem vymýšlela sama
♥Violet1313♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry´s POV:
Stál jsem před budovou Modest!u a klepal se zimou....a vlastně i strachy. Bál jsem se, co dalšího vymyslí. Hned jak je Elouanor přestala bavit, začali hledat další způsob jak nás prodat. Nadechl jsem se a vydechl, pevně rozhodnut nedat svůj strach najevo. Otevřel jsem dveře honosné budovy a vešel jsem dovnitř.
,, Aaa mladý pan Styles se uráčil dostavit. To jsme rádi, protože vy buete jedním z nejdůležitějších bodů programu." Podíval jsem se na přísně vyhlížejíí ženu, která patřila k Managmentu. Všechny jsem je nenáviděl, tedy až na Paula a Simona. Jenže Simon se už věčiny schůzí neúčastnil a Paul bohužel neměl velkou moc. Byli jsme loutky, všichni. Každý den jsme litovali toho zpropadeného podpisu, jímž jsme se upsali někomu horšímu, než je samo peklo. ( p.a. Sice to dosti dramatizuji, ale opravdu nemám ráda Modest! Je jasné, že za spustou věcí stojí právě oni...nebo je to spekulace, ale já jí věřím :D) Sundal jsem si kabát a sedl si vedle Zayna.
Pozdravil jsem se s ním stejně jako s ostatními kluky, ale lidi z Modest!u jsem ignoroval.
,, Takže..." Začala mluvit ona žena, která mě tak mile přivítala.,, Dělali jsme výpočty a zjistili jsme, že Elouanor byla velice neoblíbená. Opravdu spusty fanoušků odhalilo to, že tento pár není tak úplně pravý..." Nad jejími slovy jsem se uchechtl. Tak trochu, ale jistě.. El ani Louis by spolu nikdy dobrovolně nechodili. Byli přátelé, ale nikdy mezi nimi nebylo nic víc. Vždy když nám jeden z nich vyprávěl o jejich ,, rande" říkal, že není nic horšího, než líbat se, protože je to, jak kdyby líbali sourozence.
,,..Něco k smíchu pane Stylesi?" Zeptala se ta žena. Podíval jsem se jí do papírů a všiml si podpisu. Jennifer Spurlocková se jmenovala.
,, Ne, jen... vzpomněl jsem si na jednu historku." Falešně se usmála.
,, To je hezké, později se o ní s námi můžete podělit, nyní se ale věnujme důležitějším věcem." Zamračil jsem se
,, Jako tomu , jak byste si mohla co nejvíce nahrabat? Ale jistě." Odfrkla si, ale jinak můj komentář přešla.
,, Tak, jak jsem řekla. Fanoušci mají daleko radši vidinu té vaší bromance, než vztahu Louise a Eleanor. Proto jsme dělali další výpočty a zjistili jsme, že téměř 90% fanoušků není homofobních ( p.a. Pokud byste nevěděli, homofobici nesnášejí homosexualitu) a tak jsme se rozhodli, že jejich vidinu vaše vztahu uskutečníme." Nechápavě jsem se na ni podíval. Vypadalo to, že i ostatní jí nepochopili...tedy až na Liama.
,, To snad nemyslíte vážně?" Zeptal se. Nyní mi to došlo...
ČTEŠ
Maybe I just wanna be yours ( Larry Stylinson )
Teen FictionIt's hard to pretend you love someone when you don´t, but it´s even harder to pretend that you don´t love someone when you really do.- Je těžké předstírat, že někoho miluješ, když tomu tak není, ale daleko těžší je předstírat, že někoho nemiluješ...