A máme tady epilog :333 Píšu na mobilu,tak omluvte chyby ... doma to zkusím editovat :33
Takže tady to je:
----------------
Third person:
Kučeravý procházel uličkou směrem k oltáři, kde už stál jeho snoubenec, který se měl během chvilky stát jeho manželem.Ruku měl zaklesnutou s jeho matkou. Viděl, že jí po tváři tečou slzy. Byla šťastnń, že má její syn svatbu s člověkem jako byl Louis. Nevadila jí jejich orientace, protože věděla, že jsou šťastni a ona mohla být taky.
Když došli na konec uličky po líbila Harryho na obě tváře a poodstoupila. Harry se postavil vedle svého nastávajícího manžela. Kněz začal mluvit. Oba jej bez dechu poslouchali, ale jen z části. V hlavě jim vířilo tolik myšlenek. Mysleli Na všechny schromážděné, na to, co řekne svět, až se to dozví. A na to, jaký bude jejich život dál.
Když dal oddávající pokyn, přednesli si navzájem své sliby. Celou dobu se dívali timu druhému do očí. Zračila se v nich láska, štěstí, oddanost a spokojenost. To, o čem před několika měsíci mohli poté snít, se právě stávalo skutečností.
Zatím, co Louis mluvil, Harry si vzpomněl na jejich zasnoubení.
Louis ho vzal na to místo, kde si Harry prvně uvědomil svou lásku k moodrookému chlapci, který se už změnil v muže.
Původně to měl jen za nevinný piknik při západu slunce, ale poté začala hrát hudba. Louis si klekl na koleno a otevřel krabičku.
Harry se nad vzpomínkou pousmál. Bylo to jen tři měsíce zpět. Přesně tři měsíce.
Louis odpověděl svůj slib.
,, Vyměňte si snubní prstýnky." Řekl oddávající.
Louis chytil Harryho levou ruku a na prsteníček navlékl onen zlatý kroužek. To samé poté udělal Hazz.
,, Nyní si dejte první manželský polibek."
Louis se usmál na Harryho a přitáhl si ho blíž. Pomalu se přibližoval.
Ještě než zavřel oči a spojil jejich rty, Harry zašeptal větu, která se mu navěky vryla do paměti. Nebylo to ale poprvé, co ji od něj slyšel.,, A teď mě polib, blázínku."
•••••••••••••••••••••••••••••••••
A tohle je nadobro konec :)
Doufám ,že se epilog líbil :333
Firefly
P.s. Větu, kterou Hazz zašeptal všichni známe :) 'Now kiss me you fool' <3
ČTEŠ
Maybe I just wanna be yours ( Larry Stylinson )
Teen FictionIt's hard to pretend you love someone when you don´t, but it´s even harder to pretend that you don´t love someone when you really do.- Je těžké předstírat, že někoho miluješ, když tomu tak není, ale daleko těžší je předstírat, že někoho nemiluješ...