VI. But it makes everything easier..

859 90 9
                                    

Unexpressed emotions will never die. They are buried alive and will come forth later in uglier ways

Harry´s point of view:

Jakmile jsme přišli do vily, zmizel jsem ve svém pokoji. Lehl jsem si na postel a zíral do stropu. Asi po půl hodině mě to přestalo bavit. Vzal jsem si mobil a prohlížel si twitter. Tolik fanynek bylo šťastných. Skoro nikdo nám nenadával, bylo to zvláštní. Elouanor neměly rády, ale Larry jim nevadil. 

Klikl jsem na jeden z odkazů na FanFiction. Byla o mě a o Louisovi. Smutně jsem se usmál. Tolik dívek psalo o tom, jak jsme se do sebe zamilovali. No, některé nebyly tak daleko od pravdy. Tedy, když pominu to, že tahle láska byla jednostranná. 

Narazil jsem na fotku mě a Louise jak se objímáme v X-Factoru. Frustrovaně jsem si prohráb vlasy a mobil položil. Zvedl jsem se a asi padesátkrát přešel po pokoji tam a zpět. Přemýšlel jsem, co dělat. Nechtěl jsem se zase zamknout do koupelny a....

Už nyní mě svrbělo zápěstí. Povzdechl jsem si a znovu si sedl na postel. Očima jsem zase zabloudil k mobilu. Jeden z příběhů byl o tom, že mi Louis napsal dopisy.... Usmál jsem se. 

Vzal jsem si propisku a nějaký sešit. Měl jsem ho tu kvůli textům. Lehl jsem si na břicho a začal psát.

Zápis 1.

Dneska jsme řekli, že jsme spolu. Kdyby to byla pravda, tak bych byl asi nejšťastnější člověk na světě, ale bohužel to tak není. Jenže už je to skoro 5 let. Už tak dlouho miluju Louise a on o tom nemá ani tušení. 5 let se tvářím jako nejlepší kamrád a přitom není nic, co bych si přál víc, než to, abych byl víc. Ale ne jen pro publikum. Jenže vím, že to se nesplní. 

Mamka vždycky říkala, že neprojevené emoce jako láska a podobně nikdy nezmizí. Můžeme je pohřbít zaživa, ale ony se vrátí a v ještě horší míře, než jsme se jich pokusili zbavit. Nikdy jsem to nechápal....nikdy až doteď. Každý den, který si nechávám říkat "kamarád" to bolí víc a víc a já jen čekám na to, až mě ta bolest zabije. A vím, že se to blíží.

Vzpomínám si, jak jsem jednou spadl z kola a rozbil si koleno. Brečel jsem a říkal jsem, že nic nemůže bolet víc. Ha, jak jsem se spletl. Nikdy bych neřekl, že něco může bolet tolik, jako tohle. Ta odporná psychická bolest. Bolí to víc, než když do mě někdo řeže nožem, vlastně, přesně to dělám. 

Nikdy jsem nechápal, jak si může někdo ublížit kvůli tomu, že někoho miluje. Nejde o to, že si chce ublížit ZA TO, ŽE HO MILUJE. Ubližuje si, aby ta bolest z neopětované lásky nebyla tak palčivá. Je to uklidňující, dívat se na to, jak mi po ruce stékají kapky krve a symbolizují to, že ještě žiji. Dost často se totiž probouzím z pocitem, že už musí být konec... Možná v něj doufám. Možná určitě.

Ozvalo se zalepání. Rychle jsem sešit zavřel a schoval pod polštář.

,, Dále." Otevřely se dveře.

,, Harry, já...."

,, Potřebuješ něco?" Zeptal jsem se. Snažil jsem se na sobě nedat nic znát.

,, Jo, svýho nejlepšho kámoše...i když, spíš on potřebuje mě." To oslovení bylo jako kopanec do břicha. 

,, Já jsem v pohodě."

,, Ne nejsi Harry, proč to děláš?"

,, Louisi, nevím o čem mluvíš." Věděl jsem to. Přišel ke mně. 

,, Dej mi ruku." Polkl jsem. 

,, Dej mi prosím levou ruku." Natáhl jsem ji. Rozepl knoflíček na rukávu košile a odhrnul látku. Zalapal po dechu. Rychle jsem ruku stáhl.

,, Proč?" Zašeptal. 

,, Ničí mě! Všechny nás ničí! Já už to nezvládám. Už nemůžu, nechci tohle dělat. Já-" Než jsem stihl polračovat, octl jsem se v těsném objetí jeho drobného těla. Sice byl menší, než já, ale vždycky byl on ten velký.  Ten rozumnější.

,, Hazz přestaň prosím, slib mi, že přestaneš. Já nechci, aby sis ubližoval. " 

,, Ale pomáhá to, je to jednodušší." Louis se mi podíval do očí.

,, Ne, nepomáhá to. Prosím, slib mi, že, že to už neuděláš." Pokroutil jsem hlavou. Stále jsem se díval do těch modro-šedých očí, které jsem tolik miloval, stejně jako toho, komu patřily.

,, To nemůžu. Ale slíbím ti, že se pokusím přestat."

,,Dobře.Děkuju." Zašeptal.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AHoj mrkve :D tak Tady je další část MIJWBY :** Hrozně moc chci poděkovat @Katarin546, která se mi alespoň trochu pokusila opravit chyby :D Tak snad to k něčemu bude :D Tak....

Dneska jsem volala s moují kamarádkou, která se stala Larryshipperem až nedávno. A ona prej:,, Ony se ještě dělí na to, kdo je Tops a kdo Bottom." A já jen takovej záchvat.,, Tos nevěděla?"

,, No ne." A pak se ptala co si myslim. Tak já vám to řeknu :D Podle mě se střídaj , ale kdybych už měla psát slash ( což se nestane), tak bude Tops Louis :D Jo a to mi připomíná to s tou pyramidou. Jak se hádaj, kdo bude uplně nahoře a Harry,, No obvykle jsem nahoře já, ale tak pro jednou..." :P umřela jsem z toho...

To je asi vše... Pls votes and comms :D
Láf jů

♥firefly♥

Maybe I just wanna be yours ( Larry Stylinson )Kde žijí příběhy. Začni objevovat