''Nee. Nee. Nee. We gaan geen Truth Or Dare doen,'' zeg ik meteen. Natuurlijk, dankzij het o zo domme spel zijn Peeta en ik wel bij elkaar gekomen, maar Peeta zei al dat Cato en Finnick samen voor vreselijke Truths en Dares zorgen.
Godzijdank ben ik niet de enige die er niet mee instemt. Helaas zijn dat alleen Peeta en Annie. Voor de rest wordt iedereen enthousiast en omdat deze vakantie geregeld is om alles met z'n allen te doen, stemmen zowel Annie als Peeta als ik maar in.
Finnick rent nar beneden en komt terug met een lege wijnfles. ''Waar heb je die vandaan gehaald?'' vraagt Cato verbaast.
''Van thuis,'' zegt Finnick lachend. Ik draai met mijn ogen en leun tegen Peeta aan. Iedereen neemt plaats rond de wijnfles die Finnick voorzichtig op de grond heeft gelegd. Cato grijpt gretig naar de fles en begont met draaien. Ik knijp mijn ogen dicht en hoop maar dat het niet op mij of Peeta land.
''Annie! Truth or Dare?'' roept Cato enthousiast. Annie kreunt, wat voor mij bevestigd dat Cato geen grapje maakt. Ik open mijn ogen en zie dat Annie met een smekende blik naar Finnick kijkt.
''Rustig aan met mijn meisje,'' roept hij hard terwijl hij zijn armen beschermend om Annie heen slaat.
''Laten we rustig aan doen met iedereen, wat dacht je daarvan,'' zegt Peeta kreunend. Ik grinnik en geef hem een zacht kusje in zijn nek.
''Dare,'' zucht Annie met een lichte trilling in haar stem. Cato kijkt twijfelend rond, veert ietwat omhoog en kijkt met gretige ogen naar Annie.
''Pak vijf ijsklontjes en laat ze vallen in je BH, net zo lang tot ze volledig gesmolten zijn,'' zegt hij met een gemene grijns. Annie zucht weer en loopt naar beneden. Niet veel later komt ze terug met een beker, waarin vijf smeltende ijsklontjes in drijven. Eén voor één pakt ze ze op en laat ze ze vallen in haar shirt. Bij elk ijsklontje trilt ze harder. Tegen de tijd dat alle ijsblokjes in haar BH zitten, begint haar lip al blauw te worden. Met trillende handen draait ze aan de fles.
De fles draait lang, maar komt uiteindelijk op Peeta terecht. ''T-truth or-r D-dare?'' vraagt ze met klapperende tanden.
''Dare,'' antwoord Peeta zelfverzekerd. Bij Annie is het veilig, vaak nog eens grappig ook.
''Geef C-cato en Clove een k-kuscursus. V-vertel w-wat ze m-moeten doen terw-wijl ze z-zoenen,'' zegt Annie met een kleine glimlach. Peeta lacht hard en klapt in zijn handen. Finnick wijst lachend naar Cato.
''Dat krijg je ervan, vriend!'' roept hij hard terwijl hij naar zijn buik grijpt. Clove's wangen worden steeds roder hoe langer Finnick door blijft lachen.
''Goed, Cato, Clove, ga tegenover elkaar zitten,'' begint Peeta. Hij laat me los en kruipt naar de twee toe. Hij wacht geduldig tot de twee zitten zoals hij ze vroeg.
''Cato, buig naar voren, maar pak eerst Clove's haar,'' zegt Peeta geamuseerd. Cato strijkt zachtjes over het haar van Clove.
''Nee, doe alsof je een beest bent. Maak van je hand een vuist, laat haar weten dat je de baas over haar bent,'' zegt Peeta. Clove maakt zich los van Cato en kijkt hem met grote, ongelovige ogen aan.
''Hup hup, heb ik gezegd dat jullie mogen stoppen?'' zegt Peeta op een dwingende toon. Clove kreunt en Cato legt zijn hand weer terug. Hij pakt wat haar en balt zijn vuist, zodat Clove niet veel kan bewegen zonder irritante pijn te hebben.
''Goedzo, Cato, buig naar voren, maar stop vlak voor Clove's mond,'' vervolgt Peeta zijn cursus. Cato gehoorzaamt Peeta vrij snel.
''Clove, lik over Cato's mond, sinds jullie als vrouw niet ergens naar binnen willen gaan zonder het een persoonlijk tintje te geven,'' grinnikt Peeta. Ik lig onderhand helemaal dubbel en kan amper zien hoe Cato met dichtgeknepen ogen ondergelikt wordt.
''Goedzo, Cato, pak Clove's middel en laat haar merken dat je genoeg naar haar ruikt,'' zegt Peeta. Cato legt vrijwel meteen zijn handen op Clove's middel.
''Oh, nee, sorry, verkeerde plek. Ze moeten iets hoger. Zodra je twee heuvels voelt, zit je goed,'' zegt Peeta lachend. Cato wordt steeds roder naarmate Clove's borsten dichterbij komen.
''Zeg, niet doen alsof ze wereldvreemd voor je zijn. Het is al avond, het is officieel toegestaan,'' gaat Peeta vrolijk verder. Cato laat zijn handen over de borsten van Clove glijden en houdt ze er zover mogelijk vandaan. Het is zo lachwekkend.
''Goed, zoen elkaar maar.'' Peeta laat het eindelijk toe. Cato zoent Clove lichtjes op een lieve manier.
''Cato, je bent een man, je bent hongerig, eet je voedsel met je handen, man!'' roept Peeta hard, dwingt ze om de zachte manier achterwege te houden. Cato drukt zijn lippen harder op die van Clove.
''Vind je je voedsel vies of zo? Een echte man kreunt wanneer hij iets lekker vind, ik wil het horen!'' roept Peeta lachend. Cato begint te grommen als een wild beest. Finnick en ik kunnen bijna niet meer van het lachen. Peeta is hier ontzettend goed in.
''Goed, Clove, treed je huis maar binnen,'' gaat Peeta verder. Clove opent geschrokken haar ogen.
''Cato ziet er niet sexy uit van dichtbij hoor, je ogen mogen wel dicht,'' zegt Peeta sarcastisch. Snel sluit Clove haar ogen weer en zie ik haar tong over de lip van Cato likken. Al snel klinken er meerdere geluiden dan Cato's gebrom en het gelach van iedereen eromheen.
''Hoe graag ik verder zou willen gaan, ik hoef jullie niet zonder kleren te zien. Sluit de zoen maar af met een lik over elkaars wang,'' sluit Peeta af. Hij kijkt nog even toe hoe Cato en Clove zijn dare beëindigen en kruit dan weer naar me toe.
''Goed gedaan,'' zeg ik lachend terwijl ik hem een korte kus geef.
''Hee, de meester moet wel precies hetzelfde doen als wat hij zijn leerlingen leerrt!'' roept Clove terwijl ze haar mond afveegt.
''Wat, was het niet lekker?'' vraagt Johanna op haar liefst, waardoor iedereen in lachen uitbarst.
''De beste d-dare tot nu t-toe,'' lacht Annie. Haar lip krijgt steeds meer kleur en haar gestotter wordt al steeds minder.
Finnick geeft Peeta een high-five en kijkt hoofdschuddend naar Cato en Clove. ''En jullie maar zeggen dat wij het bont maakte,'' zegt hij.
----------------------------------------
Ik heb nog nooit zoveel lol gehad met een dare, haha. Hoe vonden jullie hem?
Het liedje was ook best inspirerend, ik zal hem hiernaast zetten ------->
Ik heb vakantie! Mijn toetsweek is voorbij, morgen nog sprortdag, volgende week mijn cijfers ophalen en boeken wegbrengen, die week daarna rapport en KLAAR!
Byebyee <3 -xxx-