-איידן-
אני מסתכל עליה, היא כל כך יפה...
אני לא מבין איך מישהו יכול לפגוע בה. ואני יודע שפגעו בה. גם אם פגשתי אותה רק אתמול, שמתי לב להמון דברים אצלה. העיניים שלי היו עליה מהשנייה שהיא נכנסה לאולם, כל כך קטנה, צנומה. שכולם אכלו ונהנו היא פשוט עמדה שם עם מישהי, בעוד שאין לה כלום בידיים.
שהרמתי אותה, היא הייתה כל כך קלה שהתחלתי לדאוג, ועכשיו בעודי מחבק אותה אני יכול להרגיש את הצלעות שלה...
אני אעזור לך רוזי שלי.
זה לא עבר לידי כל התקפי החרדה הקטנים שהיו לה במהלך הערב, צפיתי בה במשך כל הערב כדי להבין שהיא נרתעת מהמון דברים, היא נרתעת ממגע ואני מבין שמישהו פגע פיזית עד כדי כך שכל מגע קטן גורם לה לקפוץ. אבל עכשיו שהיא ישנה בידיים שלי, כל כך רגועה ושלווה, היא נראית כמו בובה שמעולם לא נגעו בה, כל כך טהורה. אני לא חושב שאי פעם ראיתי יופי כזה.
היא מסתובבת כך שהפנים שלה כנגד החזה שלי והשיער שלה מתפזר עליי ועל המיטה, אני שם לב שהיא עדיין עם השמלה אני מנער אותה טיפה ומנסה להעיר אותה רק כדי לקבל מלמול לא מובן בתשובה.
"רוזי קטנה... תתעוררי את צריכה להחליף בגדים ואז אני מבטיח שתוכלי לחזור לישון."
-"לא."
היא משיבה בקצרה לפני שהיא ממשיכה להתחפר בתוך הצוואר שלי, אני מצחקק לפני שאני מרים אותה ומושיב אותה על המיטה.
"אני מניח שאני פשוט אצטרך להחליף לך בעצמי.."
היא מתעוררת כל כך מהר ונעמדת על הרגליים שפחדתי שהיא עומדת להתעלף מרוב שזה היה מהר.
"לא.. לא.. אין צורך הנה אני הולכת להחליף לפיג'מה."
הקול הישנוני אך המבוהל שלה מדבר איתי בעוד עיניה מרצדות אחר בגדים ללילה, אני פותח את המגירה ומוציא משם אחת מהחולצות הארוכות שלי ובוקסר שקטן עליי בכמה מידות ונותן לה. היא מחייכת אליי לפני שהיא לוקחת את הדברים ורצה לשירותים.
בזמן שהיא בשירותים אני מסדר את המיטה בחזרה כדי שיהיה לנו נוח לישון ומדליק ברקע את אחד הסרטים שהיו משודרים באותו הזמן. הסרט התנגן ברקע והיא יצאה משם, גם ללא האיפור והתסרוקת, לבושה בבגדים שלי, היא הייתה נראית כמו האישה הכי יפה בעולם. היא השפילה את מבטה כאשר היא התקרבה לכיוון שלי, מפחדת ממה שאני אגיב.
YOU ARE READING
Alpha Aiden
Werewolfהשנה היא 2118 ואנשי הזאב עלו לשלטון בכל מדינות העולם. הם יצאו מהמחתרת לעולם האמיתי והמלך שלהם הוא האלפא איידן מונטגמרי השלישי, הוא חסר רחמים, קשוח, והלב שלו התקשה אחרי כל כך הרבה שנים שלא מצא את הנפש התאומה שלו... רוזלינה בל אדוארדס היא נערה בת 17 ת...