נקודת מבט רוזי
קרני השמש פוגעות בעיניים שלי, גורמות לי להתעורר מהשינה העמוקה שהייתי בה. הידיים של איידן מחבקות אותי חזק וכשאני מסתובבת לראות אם הוא ער, אני מוצאת אותו ישן כל כך שלו שלרגע אני שוכחת שהוא אלפא ואם הוא רק רוצה הוא יכול לשבור אותי.
אני מזדחלת מחוץ לאחיזה שלו ומתחילה להתארגן להיום, איידן אמר שמישהי אמורה לבוא לבדוק אותי, שזה משהו שעושים לכולם ובגלל שהגעתי לכאן אני צריכה גם לעשות את זה. כמובן שלא התווכחתי, פשוט הנהנתי והסכמתי למרות שאני מפחדת מרופאים. החוויות מהעבר שגרמו לי להגיע לחדרי המיון והמפגשים עם הרופאים לא היו בטונים נחמדים במיוחד כשהייתי מפוחדת מכל אחד שרק ניסה להתקרב אליי.
בעוד אני מצחצחת שיניים אני נזכרת בתקופה אצל הציידים, הם שמרו אותי בתוך המרתף תמיד עם ידיים קשורות עם אזיקי כסף, דבר שהחליש אותי מאוד וכאב לי במשך כל הזמן שהייתי שם, העובדה שאני חצי בת אדם לא עזרה לי כלל, יותר מכך היא פגעה בי, הכסף היה מספיק כדי לפגוע בי, אבל אני לא מספיק זאבה בשביל שהפצעים שלי ירפאו מהר.
אני לא שמה לב שדמעות יורדות לי מהעיניים שאני נזכרת באיך הם היו זורקים אותי על הרצפה ומרביצים לי כדי לגלות להם שמות של אנשי זאב שהיו עובדים בעיר, או איפה הלהקות נמצאות אבל לא יכולתי לענות, כי באמת לא ידעתי שום דבר היחידים שידעתי עליהם היו אבא ואקסבייר ואני לעולם לא אמכור אותם.
אני מהר שוטפת פנים ועושה את שגרת הטיפוח המהירה שלי כדי להיראות מספיק טוב כדי לצאת החוצה היום. אני מסתכלת בארון מנסה להחליט מה ללבוש, אני מסתכלת במראה, אני רואה שהעליתי קצת במשקל מאז שהגעתי לכאן ואני מחליטה לא לאכול היום ושאני אצליח להסתיר את זה מאיידן.
אם כבר מדברים עליו, הוא בדיוק התעורר.
"רוזיייי.... תחזרי למיטה."
אני מגחכת על הילדותיות שלו לפעמים בעוד אני בוחרת חולצה רחבה לבנה של איידן, שתסתיר את מה שקורה לי בגוף, וג'ינס שחור צמוד. אני שמה את הואנס הלבנות שלי ויוצאת החוצה, רואה את איידן יושב על המיטה בלי חולצה שהוא מסתכל עליי הוא מלקק את השפתיים לפני שמסמן לי עם הידיים לבוא אליו.
YOU ARE READING
Alpha Aiden
Werewolfהשנה היא 2118 ואנשי הזאב עלו לשלטון בכל מדינות העולם. הם יצאו מהמחתרת לעולם האמיתי והמלך שלהם הוא האלפא איידן מונטגמרי השלישי, הוא חסר רחמים, קשוח, והלב שלו התקשה אחרי כל כך הרבה שנים שלא מצא את הנפש התאומה שלו... רוזלינה בל אדוארדס היא נערה בת 17 ת...