Giriş

190 53 36
                                    

(Medyadaki kız Açelya öztürk)

18 yaşında olan Açelya altı yıl önce trafik kazası geçirmeden önce evdeki yaşantısından farklı neşeli ve oldukça sosyaldi. Bu kazadan sonra çevresindeki insanlara karşı tavrı değişmiş ve evdeki yaşantısından bir farkı kalmamıştı.

Babasına çok fazla bağlı fakat annesi için öyle söylenemezdi. Hayatı boyunca annesine bir kere bile sarılmamış hep babasına sığınmış olan Açelya annesinin babasıyla parası için evlendiğini düşünür ve ondan nefret ederdi. Babası ise annesini hep aşkla sevmişti, güzelliğiyle babasının gözünü kör eden kadın kendisinin hayatını acı bir saplantıya dönüştüreceğini tahmin bile edemezdi.

Açelya her ne kadar üzülmemesi gerektiğini bilse de aklına, kazanın yaşandığı gece geliyor her seferinde çok üzülüyordu. Arkadaşlarına ve çevresindekilere saklamaya çalıştığı hüzünlü gözlerini acı bir tebessümme bırakıyordu bir zaman sonra. Sürekli takıntı haline gelen annesine olan öfkesi bir an olsun aklından çıkmıyor bu da beynindeki sinirlere zarar veriyordu.

En önemlisi de sahte gülümsemelerini dışarıdaki herkese kanıtlayabilirdi belki ama benliğine ve yaşantısına asla!!

Herkese meraba sevgili arkadaşlar😊

Güzel bir girişle karşınızdayım umarım siz de beğenirsiniz😊😘oylarınızı ve yorumlarını bekliyorum
En kısa zamanda bölüm atacağım. Görüşürüz😊... Hoşça kalın😊

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin