Yoongi se tot gândea de câteva zile la discuția pe care vrea să o aibă cu restul trupei. El chiar îşi dorea să crească un copil, sau doi, sau trei, chiar nu conta numărul. Voia să simtă acea bucurie când fetița sau băiețelul său l-ar striga ,,tati“. Plus că făcea o faptă bună dacă adopta câțiva copii, cu ocazia asta voia să facă şi o donație la orfelinat.Yoongi se ridică de pe patul camerei sale pornit să vorbească cu băieții.
Se duce în sufragerie unde îl găseşte pe Jungkook dormind cu capul pe poala lui Jimin. În ultimul timp cei doi băieți se apropiau cam mult dar după pererea lui Yoongi pot să se atingă cât vor atâta timp cât nu o să fie o influență negativă pentru copii.Y -Trezeşte-l pe Jungkook te rog. Mă duc să îi chem pe ceilalți, trebuie să avem o discuție foarte importantă.
Jm -Despre ce, hyung?
Y -Vei vedea.. ,,spune acest şi urcă înapoi la etaj pentru ai căuta pe restul“La capătul scărilor îl găseşte pe Namjoon care îşi vedea de treaba lui.
Y -Trebuie să vorbim ceva important. Unde sunt restul?
Nj - Tae şi Hoseok hyung sunt în camera lui Jungkook iar Jin hyung cred că e la baie sau ceva..
Y -Am înțeles. Tu dute şi aşteptă în sufragerie, voi veni imediat cu restul.
Nj -Bine, hyung.Se îndreaptă spre camera lui Jungkook şi deschide uşa. Îi găseşte pe Taehyung şi Hoseok uitânduse pe un telefon cu gurile cască şi ochii înlăcrimați. Băieții se uită spre uşă pt a vedea ce s-a auzit şi l-au zărit pe hyungul lor cu o privire puțin confuză.
Y -Puteți să îmi explicați mai târziu, megeți în sufragerie, avem ceva important de discutat. ,,spune el şi pleacă din cameră înainte ca cei doi să apuce să zică ceva“
Se îndreaptă spre baie. Înainte să bată la uşa aude cum cineva trage apa, se îndepărtează de uşă şi îşi vede hyungul ieşind din baie.
Y -Hyung, avem de discutat, haide jos!
E scurt dar voi mai posta un capitol dimineață. Sper că va plăcut primul capitol✌
CITEȘTI
ADOPTATĂ
FanfictionV-ați gândit vreodată cum ar fi dacă ați fi fost orfane? Citiți cartea şi veți vedea cum îmi imaginez eu viața unei fete adoptate de membrii trupei BTS.