2

609 37 3
                                    

Cu ceva timp în urmă după ce publicam o carte aceasta se ştergea. Acum capitolele le-au luat exemplul cărților. Am postat un capitol de două ori, nu ştiu dacă au stat mai mult de câteva secunde postate. Acum trebuie să îl scriu din nou. Sper că îmi scuzați întârzierea.

Jin şi Yoongi au coborât în sufraferie unde restul îi aşteptau pe una dintre canapele.

Nj -Ce avem de discutat, hyung? Iar nu îți găseşti pijamalele preferate? Ultima oară erau la Junkook.
Y -Nu, Namjoon, nu asta.
Jin -Atunci?
Y -Voi încerca să vă explic cât de bine pot. Voi vreți copii, nu?
Tae -Bine-nțeles.
Nj -Normal.
Hs -Sigur!
Jin -Ce e cu întrebarea asta, normal că vreau copii.
Y -Bine. Cu cine vreți copii?
Tae -Cu viitoarea mea soție.
Y -Şi cine este viitoarea ta soție, Tae?
Tae -Viitoarea mea iubită.
Y -Şi când vei mai avea o iubită?
Tae -Când voi avea timp de una..
Y -Şi când vei avea timp?
Tae -Cel mai probabil când voi fi prea bătrân pentru a face parte din trupă..
Y -Exact! Nu vom putea avea niciodată soții, 1 pentru că nu avem timp de relații, 2 pentru că fanele le-ar vâna şi omorâ. Şi aici vin întrebările. Noi cum vom mai putea să avem copii, să simțim bucuria de a fi tați?
Jm -Există centre de adopție, hyung.
Y -De asta vreau să vă rog, să mă ajutați să fac viața noastră şi a unor copii mai bună. De multe ori lucrăm acasă, copiii nu ne vor simți lipsa, câştigăm destul încât să îi trimitem la şcoală cu cărți de aur. Vă rog! Vă rog spuneți că vreți să adoptăm nişte copii!
Jin -Eu unul vreau. Yoongi chiar are dreptate.
Hs -Hyung?
Y -Hm?
Hs -Eu şi Taehyung cunoaştem un copil..căruia chiar i-am face viața mai frumoasă dacă l-am adopta.
Nj -De unde?
Tae -De pe YouTube.
Y -Ce?
Tae -E o fetiță care face filmulețe despre viața ei. E mereu foarte zâmbitoare, iar în ultimul său filmuleț a explicat de ce e mereu atât de fericită.
Jk -Şi de ce e fericită?
Hs -Uitați.
Hoseok le întinde telefonul pentru a vedea cu toții filmulețul.






Continuarea va fi postată mâine. Sper să nu fiu nevoită să o scriu şi pe aia de 3 ori

ADOPTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum