7

457 32 1
                                    

Taehyung se ridică de pe canapea cu o oarecare încruntare pe față şi se îndreaptă spre debara pt a lua ce are nevoie.

V -Piatră hârtie foarfecă au zis. Ai pierdut au zis. Dute şi mătură au zis..*gândeşte acesta cu voce tare, enervat de situație*

Tae ajunge la al 2-lea etaj şi deschide uşa camerei in care trebuie să facă curat. Când a văzut ce este în cameră s-a dezechilibrat puțin. Fiecare colț al camerei era împodobit cu pânze de păianjen şi mici gângănii pe acestea, praful şi murdăria de pe podea formau un înveliş protector pt parchet de aproxinativ 2 cm. A tras aer în piept si a intrat in viitorul dormitor. Mare greşeală. Cum a început să respire în încăpere, s-a înecat cu praful din aer. A alergat spre fereastră si a deschis-o pentru a aerisi.
E adevărat că nu a mai intrat nineni in acea cameră de când au cumpărat casa, dar nu se aştepta să fie atâta mizerie.

Cu chiu, cu vai, a reuşit ca în jumătate de oră să termine curățenia. Şi el s-a mirat că terminase aşa rapid, însă e de înțeles că tot ce voia era să iasă cât de curând din acea încăpere.

V -Băieți! strigă el coborând pe scări.
V -Am terminat în cameră! Dacă şi baia e la fel de murdară eu nu intru acolo!
Nj -Nici eu nu vreau să o fac. De acea am sunat o menajeră. Va face curat acolo cât noi ne ducem să luăm ce mai e nevoie. Tu dute, fă un duş pentru că esti plin de praf, şi pregăteşte-te ca să plecăm mai repede.

Voi posta următorul capitol în seara asta.

ADOPTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum