6

484 36 3
                                    

Yoongi, Hoseok şi Jimin coborau scările cu câte un rucsac în care aveau haine pentru mica lor ,,excursie“.

Y -Vă voi suna când ajungem în Daegu. Să nu uitați că vom sta cu o fată în casă. Pregătițivă pentru asta.

Jk -Adică?

Y -Vom sta cu o fetiță. Cu o fetiță care va creşte cu noi, pe care trebuie să o educăm şi să o ajutăm cu micile ei probleme de fete. Gândeşte-te, ce vei face dacă va veni la tine şi îți va spune că îi place de un băiat?

Jk -O trimit la Namjoon hyung, el e cel isteț aici, nu eu.

Y -Off.. *oftează in timp ce îşi masează tâmplele cu mâna stângă*
Y -Sunt multe articole pe net despre creşterea copiilor, despre fete, despre adolescente, etc..Tot ce trebuie să faceți este să le citiți. Asumațivă responsabilitatea. Un copil nu se creşte numai cu sfaturi cum ar fi ,,Mănâncă sănătos“ sau ,,Nu alerga cu o foarfecă în mână“. Nu sunt eu cel mai deştept de aici, dar măcar sunt responsabil şi am avut interesul de a mă informa. Vă rog, încercați să faceți la fel.

Nj -Hyung are dreptate. Plus că chestia cu băieții ar fi uşoară. Gândițivă la ce va trebui să îi explicăm când va veni luna roşie..
Tae -Luna roşie?

Jimin îl înghionteşte puțin cu cotul în speranța că va înțelege spusele lui Namjoon.

Tae -Aaaaa..M-am prins..

Hs -Să vă mai uitați la filmulețe de ale ei. Din când în când mai povesteşte chestii despre ea, cum ar fi culoarea preferată sau chestii de astea..
Jm -Şi să vă rugați să nu leşine când ne va vedea. Ştiți că e army..şi fanele noastre sunt puțin..ămm..trăsnite..

Y -Bun, noi trebuie să plecăm. Până în Daegu facem 3 ore, este deja 13:47 şi vreau să mergem direct la orfelinat. Din câte îmi aduc aminte vizitele se încheiau la ora 20..
Jm -Din câte îți aduci aminte? Ai mai fost acolo?
Y -Poveste lungă. Vă zic când ne întoarcem. Pa băieți!

Fiecare şi-a luat rămas bun iar apoi cei patru băieți rămaşi s-au aşezat pe canapea.

Jin -Deci..Trebuie să decorăm o cameră..Cu ce începem?
Tae -Cu alesul unei camere.
Nj -Am făcut-o eu deja. Este acea cameră care are fix lângă baia pe care nu o foloseşte nimeni. Aia de la ultimul etaj. Are nevoie de o baie propie..
Jk -Bine spus.
Tae -Dau comandă la o mobilă drăguță. Ar trebui să ajungă mâine din câte scrie aici. Şii..am găsit câteva lucruri frumoase aici. *spune în timp ce întoarce tableta pt a le arăta poze cu mobila*
Nj -E bună. Dă comandă.
Jin -Camera e deja văruită. Mâine mobilăm şi după mergem să cumpărăm ce ne mai trebuie.
Jk -Ok
Nj -Acum..Piatră hârtie foarfecă pentru a vedea cine se duce să măture în cameră?

Toți aprobă.

ADOPTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum