8

459 36 5
                                    

În timp ce Taehyung era la duş, Seokjin butona telefonul fâcând fețe uimite la fiecare două minute.

,,Comanda dumneavoastră a fost efectuată. Mâine va fi livrată la adresa ce vă rugăm să o lăsați în spațiul punctat de mai jos."

Se aude o voce de robot iar toți se uită către deținatar, telefonul lui Seokjin.

Nj -Ce ai comandat?
Jin -Nimic special. Câteva jucării pentru viitoarea mea fică.
Jk -Cam câte jucări? spune ridicânduşi o sprânceană
Jin -Nu multe..

Namjoon îi ia telefonul din mână şi se uită la comandă.

Nj -76?!
Jin -Fetele au nevoie de multe păpuşi..Plus că a zis că adoră păpuşile şi pe ursul Kumamon. Deci am comandat multe din fiecare..
Jk -Şi unde punem noi atâtea jucării?
Jin -Nu avem numai o cameră pustie.
Nj -Presupun că e ok..Doar dacă nu te vei juca tu cu păpuşile în locul ei.
Spune şi chicoteşte.
Jin -Numai fac asta de acum doi ani. Acum doar le colecționez.
Nj -Aha..de aia te închizi în camera ta şi după se aud chestii ca : ,,Yuri! Cum îndrăzneşti să îl pupi pe Jin? El e iubi meu!" Sau : ,,Dragele mele păpuşi, ea e noua voastră prietenă" se aud înregistrări audio din telefonul lui Joon. Vocile înregistrărilor erau pițigăiate, cu o tentă eşuată de a suna ca a unei fete.

ADOPTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum