Akane pov.
Pictam partea de sus a imaginii, încercând să fac norii să pară pufoşi. Cântam Run, este melodia pe care am ascultat-o mai devreme şi mi-au rămas versurile în cap, ca de fiecare dată când ascult BTS. Am auzit din spatele meu fredonări ale aceleiași piese, oi fi eu cu capul în nori, şi îmi imaginez chestii, dar de data asta e prea real, şi din câte ştiu, prietenii imaginari nu apar atinci când lucrez..
Las pensonul în paharul de pe masă şi mă întorc cu fața spre ușă. Când văd că 3 din idolii mei preferați plus doamna Woon, stau în fața mea și mă privesc, m-am frecat la ochi, crezând că e imaginația mea prea bogată, dar când mi-am ridicat capul spre ei, tot acolo au rămas. Din uimire m-am dezechilibrat, şi pentru a nu face o gafă, căzând peste tablou, m-am aşezat repede pe jos, picioarele mi s-au înmuiat şi nu mai voiau să mă asculte, nu mai puteam să mă ridic. Arăt ca o ciudată, acum pur și simplu mă uit în sus la ei, cu gura cască.Yoongi pov.
Asta e o reacție normală pentru fanii noștri? În fine...e drăguț. Mă asez lângă ea pe jos.
-Bună, Akane. Eu sunt Yoongi, dar după reacția ta, sunt sigur că mă cunoşti.
-B-bună..
-Haide, nu mai fi aşa timidă, nu muşc.
-ok..De unde mă cunoașteți?
-Te rog, vorbeştemi normal, nu sunt așa de bătrân. Te cunosc de pe youtube, apropo, îmi plac filmulețele tale.
-Mersi.
-Şi.. crezi că vei mai sta mult pe aici?
-Păi..presupun, nu pare că cineva o să mă adopte prea curând.Tam tam
Ce ziceți de încă puțin suspans? 😜😅
CITEȘTI
ADOPTATĂ
FanfictionV-ați gândit vreodată cum ar fi dacă ați fi fost orfane? Citiți cartea şi veți vedea cum îmi imaginez eu viața unei fete adoptate de membrii trupei BTS.