16

392 28 8
                                    


-Yoongi? Min Yoongi?
-Da, doamnă Woon. M-am întors. Mă bucur să vă revăd. Cum ați mai dus-o?
-Şi eu mă bucur să te revăd scumpule. Spune doamna ciupind de obraji bărbatul cu 3 capete mai înalt ca ea. Am dus-o foarte bine în ultimii ani, de când a apărut o fetiță. Teoretic ea întreține orfenilatul. E atât de talentată la desen încât primeşte foarte mult pe tablourile ei. Chiar acum lucrează la unul. E în fosta ta cameră, Yoongi.
Hs -Poate o vom adopta si pe ea pe lângă Akane, ce zici hyung?
-Idee foarte bună!
-Scuze băieți, Akane e fata de care vorbeam. Mă bucur că vreți să o adoptați, totuşi îmi pare rău, mereu vorbeste de cineva de care ar vrea sa fie adoptată.
-Zice ceva de bts?
-Da, da, așa zice, de unde știți?
-Noi suntem BTS, eh..noi si încă 4 care au rămas acasă pt a decora camera fetei.
-Vai, ce mă bucur!
-Putem să o cunoaştem acum?
-Desigur, haideți la ea! Cu ocazia asta îi vedeți şi desenele!

Cei 4 merg zâmbind spre camera fetei, Yoongi se întreabă dacă camera lui s-a schimbat mult. Se întreabă dacă pianul lui a rămas în colțul în care l-a lăsat.

Când au ajuns în fața uşii au putut auzi o voce care cântă refrenul melodiei ,,Run“.
Doamna Woon a deschis uşor uşa, nefăcând zgomot. Akane era prea concentrată la ce făcea pentru a auzi ce se întâmplă în spatele ei, asta până când Jimin şi Hoseok au început să fredoneze linia melodică a cântecului.

ADOPTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum