žeby láska ?

458 35 0
                                    

"Adriene!",řekla jsem když jsem si všimla že mi po posteli leze pavouk.

"Co je?",zeptal se a dělal jako by nic neudělal.

"Co ten pavouk?",řekla jsem a rychle vylezla z postele.

"Za všechno můžu já?!",řekl naštvaně a práskl dveřmi a šel do obýváku.

"To jsem neměla",řekla jsem ale už mě neslyšel.Vzala jsem si věci ze skříně a šla do koupelny,rychle jsem se opláchla a oblékla jsem se,učesala jsem si vlasy a pak šla zpět do pokoje.

Z pokoje jsem vyšla a dál do obýváku.

"Věděla jsem že tě tu najdu,proč jsi to udělal?!",vykřikla jsem.

"Proč,mám tě rád,jsi holka která mě chápe!",řekl jsem a chtěl odejít.

"Cože,ty mě máš rad?",zeptala jsem se a on kývl na souhlas.

Přišel ke mě a hlavu mi nadzvedl do úrovně očí,takže jsem viděla jeho zelené oči.

Přiblížil se ke mě a políbil mě,začala jsem s polupracovat.

"Počkej,nemůžeme být spolu,jsme sourozenci",řekla jsem a podívala jsem se mu do očí.

"Můžeme,jsme nevlastní",řekl a znova mě políbil.

Bylo odpoledne a my seděli na gauči a sledovali televizi.

"Tohle se rodiče nesmějí dozvědět",řekla jsem a podívala jsem se mu do očí.

"Nedozví",řekl a políbil mě do vlasů,hlavu jsem si opřela o jeho rameno a sledovala televizi.

Když film skočil jsme se projít ven.

"Hale Adriene" ukázala jsem na věž.

"Ano je pěkná,tak jako ty",řekl a dal mi rychlí polibek.

Cestou jsme se stavěli na zmrzku a sedli si na lavičku.Když jsme jí do jedli šli jsme domů.

"Ahoj,kde jste byli?",zeptala se nás máma.

"Ahoj,šli jsme se projit",řekla jsem a usmála se.

"Aha",řekl táta a dál to nerozebírali.

Po večeři to jsme měli lasangge jsme koukali na film.Seděli jsme vedle sebe,ale já se o něho opřít nemohla.Přeci jen se to rodiče nesmějí dozvědět.

Pokračování příště

Můj nevlastní bratr[DOKONČENA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat