Hodně z vás chce abych pokračovala a proto tady máte další kapču,snad se bude líbit.
A my jdeme na to!Ráno jsem se probudila brzy,vzala jsem si věci ze skříně a šla do koupelny kde jsem se oblékla,udělala ranní hygienu a šla zpět do pokoje.
Potichu jsem si vzala vak,do kterého jsem si dala mobil,sluchátka a peněženku a potichu jsem otevřela dveře a následně zavřela,abych nevzudila Adriena.
"Dobré ráno",pozdravila jsem rodiče.
"Dobré,jak ses vyspala?",zeptal se táta a dál pokračoval ve čtení novin.
"Jo dobře",řekla jsem s úsměvem a šla k lince ,kde jsem si na talíř dala salát a sedla si ke stolu."Adrien ještě spí?",zeptal se táta.
"Ano",s úsměvem jsem dojedla salát a talíř dala do myčky."Mami jdu ven",řekla jsem rodičům a šla do šatny,kde jsem se obula a přes sebe vzala svetr.
V parku,jsem potkala kluky,no to mě mohlo napadnout,říkala jsem si v duchu.
"Ahoj,kluci",zavolala jsem na mě a kluci se otočili.
"Ahoj",řekl Niall a objal mě.
"Ahoj",objetí jsem s radostí obětovala."Co dneska podnikneme?",zeptal se Zayn.
"Nevím",řekla jsem s úsměvem.
Nakonec jsme procházeli po městě,viděli jsme spoustu zajímavých věcí,pokecali jsme,byl to super den a já doufala že nikdy neskončí.
Seděli jsme v parku a smáli se.
"Kluci,budu muset jít",řekla a podívala jsem se na hodinky,které měl na sobě Niall."Dobře,tak zase někdy",řekli kluci a já kývla.
"Půjdu tě vyprovodit",řekl Niall. Atak taky udělal.
"Za chvíli přijdu",zavolal jsem na kluky a šel.
"Moc jsem si to užila",řekla jsem a Niall přikývl.
"Já taky",naklonil se ke mě a políbil mě.
Začala jsem spolupracovat ale vše krásné jednou končí.
"Tak já půjdu",řekla jsem a on kývl na souhlas.
"Dobrou noc",zavolal na mě.
"Dobrou",vykřikla jsem a už byla doma."Jsem tu",zavolala jsem do chodby a do kuchyně.
"Zrovna večeří me",řekl Adrien.
"Všimla jsem si",zasmála jsem se a se salátem v misce si sedám ke stolu vedle Adriena.Když jsem dojedla šla jsem do pokoje,měla jsem toho dost.
Vzala jsem si pižamo a zamířila do koupelny,svlékla jsem se a lehla si do vany.Tam sem ležela asi hodinu,oblékla jsem se a vyčistila zuby.
"Co ti to trvá!",zařval na mě Adrien.
"No co",řekla jsem a lehla si na postel.Ani jsem nevěděla že přišel,protože jsem se ponořila do říše snů.
Takže další kapča,snad se líbí;) .
Pokračování příště
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr[DOKONČENA)
FanfictionMarinette chodí na základní školu.Zamiluje se do spolužáka Adriena.Ale jednoho dne zjistí tato dvojice že jsou nevlastní sourozenci. Ale Adrien se nezdá,i když ví že sní nic mít nemůže pokusí jí získat. Láska,nenávist,brácha,únos,svatba..... Jak zar...