Nevlastní brácha ?

622 31 7
                                    

"Vstávej",křičí na mě mamka z kuchyně.Vylezu donuceně z vyhřáte postele a vezmu si věci a jdu do koupelny,obléknu se a vyčistim si zuby,učešu se a vlasy nechám volně a vyběhnu z koupelny,vezmu tašku a běžím do kuchyně.

"Jak se těšíš do školy",zeptá se můj táta.
"Moc",řeknu s úsměvem a pustím se do palačinek.

"Tak já jdu",řeknu nahlas z šatny aby mě slyšeli a běžím do školy,protože zase nestíhám.

"Omlouvám se,zaspala jsem",řekla jsme a podívala se na hodiny a sedla si na své místo vedle Alyi.

"Kde si byla kočko",zeptala se šeptem Alya.

"Jsem nestíhala",řekla jsem a pak se věnovala matematice.Děsně jí nesnáším.

Zvonek,slyším velmi známý hlas a ten nám hlásí,poslední hodinu chemii.

"To je nejhorší předmět",řeknu Alyi.Jen na zakroutí hlavou na znamení souhlasu.

Zvoní,slyším zase velmi známý zvuk,rychle vstanu a běžím ze školy ven.

"Čerstvý vzduch",řeknu nahlas, a pohled mi padne na Adriena.

"Je tak úžasný",řeknu Alye šeptem.

"To slyším furt",řekne a jde směr domů.Jdu za ní a cestou si povídáme o všem,před mým domem se rozloučíme a já namířím domů.

"Ahoj",pozdravim rodiče a jdu do kuchyně.

Na jím se a oak jdu do pokoje kde se obléknu do domácího a zapnu pc.

Po 30 minutách na mě volá máma.

"Pojď do obýváku",rychle vypnu pc a jdu do obýváku.

Adrien a Gabriel u nás doma,řeknu si pro sebe a posadím se na volné místo vedle táty.

"Takže chceme vám něco oznámit",začala mluvit máma.

"A co?",zeptám se a podívám se na ostatní.

"Adrien je tvůj nevlastní brácha" řekne táta.

"Cože?",řeknu s Adrien najednou.

"Je to tak",řekne Gabriel a dál popíjí svoje kafe.

Po půl hodině odešli a já šla do pokoje.

Vykoupala jsem se,oblékla pyžamo,vyčistila zuby a v pokoji si zalezu do postele .

"Adrien je můj nevlastní brácha",řeknu nahlas. A po chvíli přemýšlí se ponořim do říše snů.

Tak 1 kapča ma světě,mám pokračovat?
Pokračování příště

Můj nevlastní bratr[DOKONČENA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat