"Adriene!",zakřičim ne něj,ale s nim to ani nehne.
Rozhodl si se bude konec ,řekla jsem si v duchu .
Najednou jsem viděla kluky.Jsme.kamarádi,únos jako by nebyl.
"Ahoj,kluci",řekla jsem a kluci se na mě podívali."Ahoj,co se děje",řekl Zayn.
"Přítel mě naštval",řekla jsem a objala jsem Nialla."Nemohla bych s vámi trávit více času?",zeptala jsem se a podívala se na kluky.
"Jasný",řekli kluci.Šli jsme se projít.Nakonec jsme se zastavili u restaurace.
"Nepůjdeme se najíst?",řekl Harry a ostatní přikrývli.
"A ty půjdeš?",zeptal se Niall,podívala jsem se na kluky a kývla jsme na souhlas.V restauraci jsme si sedli k volnému stolu a objednali jsme si jídlo a k pití jsme si všichni dali kolu.
Když jsme do jedli,Niall zaplatil jídlo a šli jsme na pouť.
"Jdeme na tam to",ukázala jsem na kolo.
Nastoupili jsme do volné kabinky a kolo se rozjelo.
"Hale",ukázala jsem na věž.
"Je nádherná",řekl a sedl si,já se posadila vedle a koukala z okénka."Kluci já jdu",řekla jsem a podívala se na kluky.
"Dobře ahoj",řekli a já jim zamávala a odešla.
"Jsem doma",křikla jsem na celou chodbu.
"Ahoj",řekli mi rodiče a silně objali.
Na večeři jsme měli lasangge,nic neobvyklého.Když jsme do jedli ,pomohla jsem.mámě sklidit ze stolu a nádoby umít a uklidit.
Pak jsme si šli sednout k ostatním a koukali jsme na film.
Z filmu jsem ale moc neměla,furt jsem sledovala Adriana.Taky se na mě podíval ale hned se otočil.
Už my to bylo jedno,nebudu ho řešit.
Když film skočil šla jsme do kuchyně se napít vody.
"Dobrou",řekla jsem rodičům a šla do pokoje,Adrien už ležel ve své posteli .
Vzala jsme si pižamo a šla do koupelny,vykoupala jsme se,oblékla a vyčistila si zuby.Lak jsem šla zpět do pokoje a lehla si do postele.
"Adriene,chci ti něco říct",řekla jsem a podívala se na něho.
"Hmm...A co?",řekl naštvaně.
"Je konec",řekla jsem a lehla si.
"Dobře,jsem rád!",křikl a lehl si na druhý bok.
Chvíli jsme ještě nad vším přemýšlela ale nakonec jsem usnula.
Mari a Adrien se rozešli.S kim chcete aby Mari byla?
Líbí se vám příběh ?
Pokračování příště
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr[DOKONČENA)
FanfictionMarinette chodí na základní školu.Zamiluje se do spolužáka Adriena.Ale jednoho dne zjistí tato dvojice že jsou nevlastní sourozenci. Ale Adrien se nezdá,i když ví že sní nic mít nemůže pokusí jí získat. Láska,nenávist,brácha,únos,svatba..... Jak zar...