Už je to rok co jsem s Adrienem.Mám ho moc ráda.
"Miláčku,vstávej",probral mě známý hlas.
"Ahoj",podívala jsem se na jeho oči.
Políbil mě a já začala spolupracovat .
"Tak pojď",řekl a já kývla na souhlas.
Po snídani jsme šli do školy,ruku v ruce až ke třídě,kde jsme se pustili.
"Ahoj,kočko",objala mě Alya.
"Ahoj",silně jsem ji objala.Zase škola nic nového pod sluncem.
Byl konec školy a já šla sama domů,jelikož Adrien šel k doktorovi.
Cestu,kterou chodím tak 5 minut jsem šla tak hodinu,šla jsem přes park,kde jsem se posadila.
Pak už jsem šla domů,viděla jsem černé auto s tmavými skly,nějak jsem to neřešila.
Stále jelo za mnou ,nevěděla jsem co chce,raději jsem přidala do kroku,přeci jen už je šero.
Před domem jsem se rozhédla,žádné auto jsem neviděla a rychle vběhla do domu a šla do kuchyně.Kde jsem se napila a navěčeřila .
"Kde jsi byla?",zeptal se Adrien když mě viděl.
"Šla jsem se projít",řekla jsem pravdu,ale neřeknu mu celou pravdu.Políbil mě do vlasů a šel do obýváku.
Sedla jsem si vedle něj a hlavu opřela o jeho rameno.
"Miluju tě",pošeptala jsem mu do ucha.
"Já tebe taky",řekl a políbil mě do vlasů.Toho kluka fakt miluju.
Den utíkal a my jsme šli na večeři.
"Dobrou chuť",řekli jsme hned jak všichni před sebou měli talíř se salátem.
Když jsme do jedli ještě jsme si povídali,uznávám byla sranda,poslouchat rodiče.
Bylo pozdě večer a my šli do pokoje,vzala jsem si čisté pižamo s jednorožcem a šla do koupelny,vykoupala jsem se a vyčistila zuby.
Pak šel Adrien a já čekala v posteli a koukala do mobilu.
Sedl jsi na kraj postele a já nevnímala byla jsme zabraná do telefonu.
"Miláčku,budeš do něho furt koukat?",zeptal jsem se a usmál se.
"Jé promiň",řekla jsem a vypnula wi-fi a mobil odložila na stolek.
Hned jak jsem ho odložila lehl si na de mě a začal mě líbat s radostí jsem mu polibky oplácela.
Pak jsem si jen povídali a nakonec jsem v jeho náruči usnula.
Kdopak Marinette v černém autě pronásledoval?
Odpověď můžete psát do kom,kdo uhodne bude na konci další kapči označen :)
Pokračování příště
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr[DOKONČENA)
Hayran KurguMarinette chodí na základní školu.Zamiluje se do spolužáka Adriena.Ale jednoho dne zjistí tato dvojice že jsou nevlastní sourozenci. Ale Adrien se nezdá,i když ví že sní nic mít nemůže pokusí jí získat. Láska,nenávist,brácha,únos,svatba..... Jak zar...