Únos

362 25 0
                                    

Den před únosem

"Miláčku",pošeptal mi do ucha.

Oči jsem neotevřela a něžně jsem ho políbila na rty.

"Miluju tě",pošeptal mi.

Odpoledne jsme si venku hodně nasmáli.Teď máme zmrzlinu  a sedíme na lavičce před fontánou.

Když jsme přišli domů,pozdravila jsme rodiče a Adrien hned po mě.

"Jak jste se meli?",zeptal se táta .
"Dobře",řekli jsme na ráz a oak šli do pokoje,vykoupala jsem se,oblékla do pyžama a vyčistila zuby.

Pak šel Adrien a já na něj čekala v posteli.

Přišel ke mě a něžně mě políbil.
"Miluju tě",pošeptal mi do ucha.
"Ja tebe taky",pošeptala jsme mu do ucha.

Pak jsem usnula v obětí Adriena.

Den únosu

Adrien dneska nebyl doma jel s rodičema pryč.Byla jsem docela ráda,mám velké plány.

Vylezla jsem z postele a ustala jí.Šla k jsem ke skříni a vytáhla jsem si věci,které jsem si oblékla.

V koupelně jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy.

A jde se ven,do vaku jsem si dala mobil,peněženku a sluchátka a mohla jsem vyrazit .

"Ahoj,Alyo",zamávala jsem jí.
"Ahoj",objala mě a já ji starostí oběti obětovala.

Chvili jsme si povídali a nakonec jsme se rozloučili a já šla do restaurace na oběd.

"Co to bude?",zeptala se mi servírka,když jsem se posadila k volnému stolu.

"Jeden salát",řekla jsem a servírka odešla.
Po chvíli mi jídlo přinesla a já se pustila do jídla.

Když jsem dojedla,servírka přišla a odnesla talíř a po chvíli u mě byla zase a řekla mi kolik mám  zaplatit.

Když jsem zaplatila odešla jsem směr park.Na chvíli jsem si tam sedla a koukala na fontánu předemnou.

Dělala se tma,vyšla jsem domů.

Ale neštěstí bylo to že jsem vyšla v nepravou chvíli.

Někdo mě chytl a odtáhl do černého auta,to auto jsem viděla několikrát.

"Ale kočičko,teď patříš nám",řekl kudrnatý kluk.

"Jsem Harry,tohle je Louis,Zayn,Niall a Liam.Představil ostatní a já jen přikivovala.
"Neboj nic se ti nestane,když budeš poslouchat",řekl Harry a já opět kývla na souhlas.

Když jsme dorazily do jejich vily,vše mi ukázali.Pak jsem byla celý den zalezlá v pokoji.

Měla jsme jet s nima,byla jsem hloupá,pak jsem usnula.

Pokračování příště

Můj nevlastní bratr[DOKONČENA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat