Güne güneş ışıklarının yüzüme hucum etmesiyle falan uyanmadım alarmım The Pretty Recklesin "Kill Me" şarkısıyla uyandım ve okula gitmek zorunda olduğum için lanetler savurdum.Evet size kendimi tanıtıyım. Ben Miley. Miley Cyrus.Aslında diğer kızlar gibi kendimi çirkin görmem genelde iyiyimdir ama kendimi fazla övmem. Evde tek yaşıyorum daha doğrusu müstakil geniş bir evde ama genelde her hafta en iyi arkadaşım Ariana bizde kalır.Harika biridir güvendiğim tek kişi diyebiliriz.
Kendimi banyoya atıp günlük işlerimi halletim diş fırçalamak falan işte bilirsiniz.Kıyafet dolabımı açtım ve kurcalamaya başladım. penye beyaz bir atlet aldım üstüe düğmeleri açık bir şekilde kırmızı ekoseli bir gömlek ve altıma siyah şortumu giydim.Tabiki çıplak ayakla yürümeyeceğime göre siyah Converse'lerimi giydim.Aşağı mutfağa inip acele acele birşeyler tıkınıp dışarı çıktım ve kendimi siyah Lamborghini'me attım.
Evden okula en fazla 20 dk vardı ve saatin geç olduğunu fark edince trafik kurallarını yıkıp hızlı gitmeye karar verdim.Okulun bahçesine 1. adımımı atıp girdiğimde Ariana'nın gülümsemesiyle otomatik olarak bende gülümsedim.Demi cırlayarak "Nerdeydin seni aptal geciktin' ne yani geç kalmak yasak mı? Evet aslında yasak."Evim zombi istilasına uğradı ondan geciktim Aria." evet bu cümleme ben bile gülmüştüm.Ariana ile birlikte içeri adımımızı atmamızla birlikte okulun sürtüğü Anna'yı ve arkadaşı Mary'yi görmemle yüzümü buruşturdum. Ona görünmeden gitmek için Ariana'yı çekiştirip duruyordum ki "Ne o birileri tarafından ezilmekten mi korkuyorsun Milly" diye tiz sesiyle konuştu Anna.Tam Ariana"Neden s-" evet yarım kaldı çünkü sözünü kestim Ariana'nin. "Baksana Anna neden birkaç kişinin altına girmiyorsun? " diyerek yoluma devam ettim ama Anna "Bu senin işin değilmiydi Miley?" diyerek bağırdı.Sinirlendiğim yüzümden kesinlikle belli oluyordu. Sinirle Anna'nın yanına giderek "Anna karşındakileri kendin gibi görmemelisin" diyerek bağımadım resmen Kükredim.! "Bence k-" Anna sözünü tamamlamadan Justin geldi. Evet okuldaki kimsenin karşı çıkamadığı yakışıklı jelibon dudaklı- bekle? ne diyorum ben?!! Kapa çeneni iç ses! "Anna sana kimseyle kavga etmemeni söylemiştim" diyerek araya girdi Justin. Pff sevgilisi falan mı ne bu öğüt? Anna "Peakla sevgilim senin için bunu görmezden geliyorum diyerek kollarını Justin'in boynuna doladı.Hasktr sevgililermiş!
Anna'ya küçümseyici bir bakış atarak sınıfa doğru yürüdüm.Ne ara sevgili olmuşlardı bunlar? Hayır hayır Justin'den hoşlandığım falan yok. Düşüncelerimi bölen şey Aria'nın sesi oldu."Miley eğer beni çekiştirip durmasaydın Anna ve Justin'e laf sokucaktım içimde kaldı işte!" pff diye mırıldanarak dolabımın yanına gittim.Kitaplarımı çantama fırlatmakla uğraşıyordum ki "Ben sınıfa gidiyorum eğer Anna sana bulaşırsa bana haber ver ona laf sokmadan ölmek istemiyorum" diyerek uyardı beni. O anda gülesim geldi ki Ariana arkasını dönüp yürüdü.Bende hala şu kitaplarla uğraşıyordum.Gözüm sağa kaydığında bir çift bal rengi gözlerle karşılaştım. 2 dolap önümde Justin'in dolabı vardı ve bana bakıyordu.Nasıl baktığını tam anlamadım ama etkileyiciydi işte.Nasıl başarıyordu bunu?Bende ona kısa bir bakış attım 5 sn falan işte .s.s. ben kitaplarla uğraşmaya dönerken onun gözlerinin hala benim üzerimde olduğunun farkına varmıştım. şimdi niye süzüyodu bu beni? "ne var" dermiş gibi bir bakış attım ve hafif kahkaha atarak önüne döndü.Dersim lanet olası Edebiyatdı.
Acaba onun dersi neydi? Pff neyse kimya sınıfına doğru ilerledim ve boş olan bir sıraya oturdum. O anda İçeri JUSTIN girdi!!?? ne yanı aynı ders mi? hssktr.Her zamanki gibi tek benim yanım boş olduğundan benim yanıma oturdu. Ben telefonumla uğraşırken bana "Annayla neden kavga ettiniz?" dedi.Ben onu takmamayı seçerek telefonumla uğraşmaya devam ettim.
"Miley" diye söylendi.Duyduğumu ama takmadığımı biliyordu."Annayla neden kavga ettiniz?" diyerek tekrarladı.Ben cevaplamadan yine telefonumla uğraşmaya devam ettim. Sinirlendiği çok belliydi ki telefonumu elimden aldı "Justin onu bana geri ver" diye söylendim. "Miley şu olayı anlatmak için 3 dkkan var" derken ben hızlıca "Anlatmıyorum" derken telefonumu elinden aldım. "Miley sana bir soru sordum" diyerek telefonumu YİNE elimden aldı. Gerçekten mi ? gerçekten evet sinirlendim! tam telefonumu alacakken iki bileğimi de tuttu."JUSTIN ELIMI BIRAK!" diyerek bağırdım."Sna bi soru sordum ve cevaplamak zorundasın"
pff zorundamıyım? güldürmeyin beni ben hiçbirşeyin zorunda değilim ve hiçkimse beni bişey için zorlayamaz bunu HERKES ÇOK İYİ BİLİYOR.
Ama sıkıldım ve anltamak istedim.Tamam fazla istemedim sadece bunları anlatmadan beni bırakmayacağını biliyordum. "Pff bak , Demiyle sınıfa gidiyoduk ve bana bişeyler saçmaladı olaylarda öyle büyüdü oldu mu ? sevgiline sahip çıksan iyi olucak yoksa şu aptl sevgilini parçalayacağım" diyerek tek nefesde anlattım.
"Anna benim sevgilim falan değil Miley. O sadece diğer kızlar gibi.sürtük işte." tahmin etmiştim :P Öğretmen içeri girdi ama kimse takmıyordu. Öğretmen bişeyler anlatırken Justinin gözünün bacaklarımda olduğuna yemin edebilirim."Ne var Justin!?!" dedim sessizce. "Sana baktığımı sanıyorsan yanıldın demektir bahçedeki kıza bakıyorum." Bahçedeki kız mı??!! "Resmen gözlerinle becerdin kızı Justin." "Kapa çeneni" Ne?? bana kapa çeneni mi demişti o??
**********Justi'in Ağzından**********
Hayır aslında Miley yanılmıyordu. Aslında gözlerimle Miley'yi beceriyordum.Annadan sıkıldım sadece yeni bi kız istiyorum gerçekten beni sıkmıştı.Seçtiğim kız Miley'ydi evet.Güzel mavi gözleri , canlı saçları ve harika bi fiziği vardı.Bunları düşünürken zil çaldı.Miley bana sinir olmuşca bakarken ben ona gülüp Ryan'ın yanına gittim."Dostum 2 aydır Annayla çıkıyrsun 2 AY! Bu bir rekor." dedi. evet genelde ilişkilerim kısa süreli olur."Kapa çeneni Ryan aslında biliyormusun sıradaki kız Miley." dedim. biraz garipsermişce (o nasl bi kelime olm -,- ) "Dostum hiç şansın yok o konuda.Miley bu tarz erkeklerden nefret eder özellikle sana gıcık kapıyor.Boşuna deneme bile." Ne ? ne diyordu bu hayvan? "Ryan! hala öğrenememişsin..benim elde edemeyeceğim kız yoktur." diyerek yoluma devam ettim
Miley de ilerliyordu ama beni görmemişti.Yürüyerek kitaplarını toplamaya çalışırken bana çarpı ve tam düşücekti ki belinden yakaladım. ve o anda göz göze geldik. Mükemmel okyanus mavisi gözleri benim gözlerimin içine bakıyordu ve utandığı anlaşılıyordu.O anda ise herkes bize bakmaya başladı.Anna da buna dahil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do it // jiley
Fanfic"Bunu söylemek için uygun zaman mı bilmiyorum ama sanırım bir anda söylemek daha iyi gibi geliyor. Bir kaç aylığına yurt dışına gidiyorum ve buralarda olmayacağım ve senin bu süreç içinde burada kalman gerekiyor Miley." *Hikayeyi baştan sona güncell...