Her şey geçeli bir hafta olmuştu. Doğum günü faciasının üzerinden basitçe geçip gitmişti zaman. Chanyeol, Baekhyun'dan kaçmak yerine her zaman ki gibi etrafında dolanıp durmuştu. Bir daha hoşlantı meselesini de açmamıştı. Sadece beş saniyede reddedildiğini düşünmek elbette hazmetmesi zor bir şeydi ama arkasında bırakmayı bir şekilde başarmıştı. Şimdi gözleri sıkıcı biyoloji dersinin son yirmi dakikasında, sırasında pinekleyen Baekhyun'un üzerindeydi. Baekhyun yarı uykulu yarı uyanık haliyle önünde ki boş kağıda bir şeyler karalayıp duruyordu.
Bir anlığına başını kaldırıp Chanyeol'e baktı. Onun o umut dolu gözlerinin sakladığı şeyi çok iyi biliyordu ve içten içe onu sinirlenmeden edemiyordu. "Aptal." kendi kendi mırıldanıp önüne döndü. Nasıl olurdu da Chanyeol ondan soyunmasını isterdi ki... Yetmiyor gibi çıplak fotoğraflarını çekmesi gerektiğini de söylemişti. Bütün bunlar başvuru yapacağı okula yollayacağı portfolyo ile alakalıydı ki Chanyeol başkasını da bulabilirdi.
Koluna değen kağıt parçasına uzandı umursamaz bir şekilde. Öğretmen dersi anlatıyordu ama tamamen havayaydı.
"Baekhyun bir kez daha düşün. Lütfen. Senin aptalın."
Parmaklarını notun son kısmında ki senin aptalın yazısında gezdirdi. Bir başkasının karşısında olsa elbette soyunabilirdi. Baekhyun pek önem vermezdi böylesi detaylara ama söz konusu Chanyeol olunca roller tamamen değişiyordu. Kağıdı pantolonunun cebine atıp elini yasladı yanağına. Tamamen öğretmeni ve onun anlattıklarını dinliyormuş gibi yapmaya başladı. Aslında orada bile değildi. Chanyeol etrafında olduğu her zaman aslında oralarda olmuyordu Baekhyun. Aklı tamamen havalarda kalbi ise Chanyeol'e doğru koşuyordu. Yine de aralarında ki o garip çekim sessiz bir anlaşma ile yok sayılıyor, görmezden geliniyordu.
"Değil mi Baekhyun?"
Baekhyun işaret parmağı ile kendini gösterdi. "Ben mi?" dalgınca mırıldandığında sınıftan bir uğultu kopmuş ve bir kaç kişi gülmüştü bu duruma.
"Sınıfta başka Baekhyun olduğunu düşünmüyorum doğrusu." Öğretmenler ve onların garip egosu insanı tiksindirecek derece de hayrete uğratıyordu doğrusu.
"Dinlemiyordum." dedi fazla uzatmamak için Baekhyun. Biyoloji ilgi alanına girmiyordu. Aldığı derslerin bir çoğu edebiyat hakkındaydı sırf almak için almıştı Biyoloji dersini ve sırf Chanyeol'un merakı için almıştı. Chanyeol o koca gözlerini Baekhyun'a dikip, insanların nasıl ürediğini öğrenmeliyiz demişti. Ancak bu dersi almasının tek nedeni kredisi ile alakalıydı biliyordu.
"Bir daha ki sefere dikkatle dinlediğinize emin olun." cümlelerin üstüne bastırarak ve biraz tehdit barındıran o ses tonundan sonra gülümsedi Baekhyun. "Kulaklarımı sizin koca kulaklarınız kadar çok açacağım efendim, emin olabilirsiniz."
Chanyeol eğer ona ulaşabilseydi durmasını söylerdi. Çünkü bu dönem yedinci defa müdürün odasını ziyaret etmek zorunda kalabilirdi. Dersi anlatan öğretmen bir şeyler gevelediği anda zil çalmış diğer herkesle beraber Baekhyun'da ayaklanmıştı. Chanyeol'u bile beklemeden... Şu menekşeler, çıplaklık ve fotoğraf saçmalığını dinlemek istemiyordu.
Diğerlerine nazaran daha değişik tarzı, Chanyeol'un üzerine resim çizdiği ayakkabıları, mor hırkası, dağınık saçları, küpeli kulakları ile okulun delisiydi Baekhyun. Herkes ona tatlı deli diyordu. Sık sık değişen saç modeline ya da ruh haline göre değişen tarzına kimse yetişemiyordu. Ayakkabılarının üzerinde ki çizim anlaşılmayacak düzeyde karmaşık olsa da Baekhyun onları giymekten gerçekten zevk alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Balloon • ChanBaek [Tamamlandı]
FanficByun Baekhyun'un küçük dünyasında onu zorlamayacak bir kaç sorunu vardı; 1- Çocukluk arkadaşı Park Chanyeol 2- Liseyi iyi bir ortalama ile bitirmek 3- Park Chanyeol ve onun bekareti 4- Kırmızı balonlar 5- İyi bir yazar olmak için Londra'da ki...