🌸7🌸

81 17 0
                                    

Obudziłam się dopiero przy lądowaniu. Odbierając bagaż uświadomiłam sobie,że niewiem gdzie jestem. Rozejrzałam się do okoła i sądząc po napisie 'Witaj w Seul'u domyśliłam się gdzie jestem. Patrzac na tych wszystkich ludzi i słysząc jak mówią czułam się na swoim miejscu. Było tak magicznie. Tą chwilę i tak musiał ktoś zepsuć. A tą osobą był mój tata.
- Chodź samochód już podjechał.-powiedział ojciec.Ja tylko kiwnełam głową i poszłam za nim.Wchodząc do białego auta ukłoniłam się przed mężczyzną prowadzącyn i rozsiadłam się wygodnie na siedzeniu.Po około godzinie staneliśmy przed wielki, naprawde wielkim domem. Aż zaparło mi dech w piersi. Z kądś kojarzyłam ten budynek, ale jak na złość nie mogłam sobie przypomnieć skąd.
- Chodź pokażę ci twój pokój- szłam za tatą i rozglądałam się po mieszkaniu. Było tu tak pięknie. Zauważyłam przewieszoną na fotelu bluzę i to jeszcze taką samą jaką ma Jin. Zauważyłam też parę innych męskich rzeczy.
- Tato kto tutaj jeszcze mieszka.- spytałam.
-Twoi koledzy z zespołu- już nic nie odpowiedziałam. Weszliśmy do mojego pokoju, a ja stanełam jak wryta pokój z moich marzeń. Łóżko wodne, czarno białe ściany parę szafek, regał z książkami i biurko.
-Wiesz co tato bo tu nie zmieszczą się moje ubrania- powiedział do niego i pokazałam ręką na szafki. On się tylko zaśmiał i otwarzył jedne z pozostałych drzwi.
- Tutaj masz garderobe, tam łazienkę, a tam taki mały kącik, w którym możesz pobyć sama.- powiedział tata, a ja nie byłam w stanie się ruszyć.- A teraz się rozpakuj bo jak chlopaki przyjdą będzie się działo.- powiedział i wyszedł z uśmiechem na twarzy.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam do freus_wiktoria teatea1995

A jednak się spełniają || BtsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz