TZUYUNUN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda servisimin gelmesine 45 dakika vardı.Bu arada benim ismim Tzuyu,hemen yatağımdan kalkıp okul kıyafetlerini giydim,saçlarımın uçlarını hafif dalgalandırdım ve hemen mutfağa gidip kahvaltımı yaptım.Servisin gelmesine 10 dakika kala evden çıktım ve bugün okulun ilk günüydü bu yüzden biraz heyecanlıydım yeni arkadaşlarım ile tanışacaktım.Servise bindiğimde saçları aynı benimkiler gibi salık bir kız dikkatimi çekti yanı boştu gidip yanına oturdum.(Sana'dan bahsediyor.)
Tzuyu:Merhaba benim ismim Tzuyu
Diyip elimi uzattım oda elimi sıktı ve
Sana:Merhaba benim ismimde Sana ve bunlar arkadaşlarım Jihyo,Mina,Jeongyeon,Momo,Nayeon,Dahyun ve Chae young
Tzuyu:Tanıştığımıza memnun oldum
Sana:Bizde memnun olduk
Sana ile birbirimizi tanımaya çalışırken müzik söylemeyi ve dans etmeyi çok sevdiklerini öğrendim.Aslında benimde müzik söylemeye ve dans etmeye karşı ayrı bir ilgim vardı.
Sana:Bizim bir grubumuz var adı TWİCE eğer katılmak istersen sende katıl.
Jihyo:Aynen istersen sende katılabilirsin.Ben grubun lideriyim.
Tzuyu:Tabiki katılmak isterim.
Mina:Grubumuza hoş geldin
Tzuyu:Hoş buldum beni grubunuza dahil ettiğiniz için teşekkür ederim.
Momo:Önemli değil nasıl olsa hepimiz arkadaşız.
Muhabbete o kadar dalmıştık ki okula varmışız ne ara geldik anlayamamıştım.Servisten indikten sonra sınıflarımızı aramaya başladık.Ne şanski hepimiz aynı sınıftaydık.Sınıfa geçip yerlerimizi ayarlayıp oturduk.Ben Sana ile , Jihyo Mina ile , Jungyeon Momo ile , Dahyun ise Chae youngla oturuyordu fakat Nayeon tek kalmıştı ve o kendine yer bulmaya çalışırken okul zili çalmıştı BTS ve BlackPink sınıfa geçip yerlerini almışlardı Lisa Jisoo ile Jeniee ise Rose ile oturmuştu.BTS'den Jungkook Suga ile, Jimin Taehyung ile, Jin RapMon ile oturmuştu ve J-hope Nayeonla oturdu.Herkes yerini aldı ve ardından sınıfa hocamız girmişti.
-Merhaba çocuklar bu seneki sınıf öğretmeniniz benim, ismim Jeong dedi ve sırayla sizleride tanıyalım.
Dedi eline sınıf listesini aldı ve isimlerimizi okumaya başladı.Sıra bana geldi ve hoca ismimi okudu.
-Tzuyu kendini biraz bize tanıt bakalım dedi.
Tzuyu:İsmim Tzuyu 19 yaşındayım aslen Tayvan'lıyım ama bazı nedenlerden dolayı Koreye geldik.
-Tamam Tzuyu'cum oturabilirsin.
Dedi ve bende yerime oturdum.Hoca ilk günden sizi fazla sıkmayacağım diyerek bizi serbest bıraktı ve bende Sanayla konuşmaya başladım ama sanki iki kişi bize bakıp hafifçe gülümsüyordu.
Merhabalar umarım hikayemi beğenmişsinizdir elimden bu kadarı geldi ve bende bu kadar yazdım biraz heyecanlı yerinde kesmek istedim o yüzden böyle bitirdim neyse birdahaki partta görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)
FanfictionJungkook:Hep senin aşkınla dolu, Benim aşkımla deli, Ümitlerimle,hayallerimle bezeli, Hem hisli hem içli, Hem çok güçlü dünyamı, Seninle kılar mısın? Elimi sımsıkı tutup bırakmaz mısın? TZUKOOK KİTABIDIR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN! Kötü yorumu olan arka...