Mesaj?

169 12 50
                                    

Ben geldim yinee

Medya çok ponçik değil mii?😻

TZUYUNUN AĞZINDAN

Tzuyu:Merak etme ismin bende güvende Chanyeol

Chanyeol:Huh sevindim.Az kişinin bilmesini istiyorum

Tzuyu:Neden ki?

Chanyeol:Böylesi daha iyi

Tzuyu:Peki.Bir ara sınıfa geldiğinde Baekhyun oppayıda getir lütfen onuda özledim.

Chanyeol:Tamam getiririm.Görüşmeyeli ne yapıyorsun bakalım?Var mı hoşlandığın biri?

Tam sorusuna denk geldin oppa.Ne desem acaba?Jungkook'u seviyorum.Yani galiba.O KIZLA OLMASA ÇOK İYİ OLURDU.

Tzuyu:Var gibi gibi ama boşver senin sevdiğin biri var mı bakalım?

Bir anda kızardı.Ne yani?Biri mi var?

Chanyeol:Yani şey galiba.Olabilir.Bilmiyorum.

Birisi var?Kim bu kız madem?

Tzuyu:Kim o kız?Hangi sınıftan?En önemlisi ismi ne?Tanıyor muyum?Senle ay-

Sorularımı bitirmeden zil çalmıştı.Ders zili -.- Ama ben daha soru soruyordum.

Chanyeol:Huh.Zil çaldı.Görüşmek üzere.

El sallayıp gitti.Kurtuldu yine ya.Ben o kızı öğrenicem ama neyse.Son 2 ders bedendi ve tahmin edin ben ne giydim.

Son 2 ders bedendi ve tahmin edin ben ne giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel bence.Şuanki dersimiz boştu yani 3.dersteyiz daha.Geçmiyor.Zaman geçmiyor.Can sıkıntısından kantine inip çikolatalı süt ve karemelli çikolata aldım.Bu ikiliyi çok seviyorum.Kantinden çıkıp boş sınıflardan birine girdim.Deli misin derseniz hayır deli değilim.Sınıftakiler deli.Çok ses yapıyorlar.Bende bu yüzden boş sınıfa girdim.Telefonumdan müzik açıp dans etmeye başladım.

***

Dansım bittikten sonra sıraya oturdum ve biraz soluklandım ardından telefonuma bir mesaj geldi.

"Güzel dans ediyorsun."

Mesajı gördükten sonra etrafıma bakınmaya başladım.Beni şuanda görebilen biri olmalıydı ama bu imkansız.Kapının oraya gittim.Açıp dışarıya baktığımda boştu.Şuan ders saati ayrıca.Beni nasıl görebiliyor?

"Beni hiç arama güzelim.Arasanda bulamazsın"

Nasıl görüyor lan beni bu?Hızlıca boş sınıftan çıkıp kendi sınıfıma gittim.Bizim kızlara baktığımda ellerinde telefon bir şeye tedirgince baktıklarını gördüm.Ne oluyor?Hızlıca Sana'nın yanına gidip telefonunu elinden aldım.

"Başınız bu sefer çok büyük belada"

Sanaya baktığımda korkmuş gözlerle bana bakıyordu.Sıkıca sarıldım ve Minanın yanına gittim.Telefonu aldığımda

TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin