TZUKOOK REALDİR.TZUKOOK REAL DEĞİL DİYENLER HARBİ KÖRDÜR.
KUDURUN ANTİLER.
Yazsam mı yazmasam mı diye düşünürken en son yazmaya karar verdim bencede yazmalıyım.
Multimedyayla aşk yaşıyorum.
TZUYUNUN AĞZINDAN
Bir yere gelmiştik Jungkook gözlerimdeki bandı çıkartmıştı ama etraf hala karanlıktı.Bir anda elimi sıkıca tutan Jungkook beni ömür boyu bırakırcasına elimi bırakmıştı ve karanlıkta kaybolmuştum.
Tzuyu:Jungkook neden elimi bıraktın ve nerdesin.Bak şakaysa hiç komik değil karanlıktan korkuyorum.
Hala karanlıkta bir şey görmeye çalışıyordum en son arkamı döndüm vee
REKLAM SDFSDFSDF
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bir yemek masası vardı tabikide üstünde yemekler vardı.Mumlar yakılmıştı yerlerde ve masada vardı.Yerdeki mumlara bakarken yerde gül yaprakları olduğunuda gördüm.Gül yapraklarını gerçekten çok seviyorum.Bir anda arkamda bir şey hissettim arkamı döndüm.Havada"Masaya oturunuz lütfen"yazılı bir şey vardı.Bu lanet karanlıkta ne olduğunu anlayamamıştım.Yavaş adımlarla masaya doğru yürümeye başladım.Eteğimin arkasındaki kuyruğa bi bassaydım şimdiye yerle bütünleşmiştim.Ama zor olsada basmadan masaya oturdum.Daha sonra yazı değişti ve "Kiminle yemek yemek isterdiniz?" yazısı çıktı.
Tzuyu:Sanayla yemek isterim oldu mu yeter ya ben gidiyorum.Sanayı getir bana
Dedim masadan hışımla kalktım ve tekrar masaya otutturuldum.Ama kim tarafındandı göremedim.
Tzuyu:Hey o da kimdi nerdeyim ben
Ses yoktu yine yazının olduğu yöne döndüm ve "Sanada güzel tercih ama seninle yemek yemek isteyen başka bir yakışıklı daha var" yazıyordu.
Tzuyu:Kimmiş bakalım o yakışıklı?
Ekranda "Karşındaki sandalyede oturuyor"yazısı belirdi.Bende hemen karşımdaki sandalyeye döndüm ve Jungkooku gördüm
Tzuyu:Ödümü kopardın ya.Korkudan öliyim istiyorsun sen anladım ben.
Jungkook:Özür dilerim ama biraz sürpriz yapmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)
FanfictionJungkook:Hep senin aşkınla dolu, Benim aşkımla deli, Ümitlerimle,hayallerimle bezeli, Hem hisli hem içli, Hem çok güçlü dünyamı, Seninle kılar mısın? Elimi sımsıkı tutup bırakmaz mısın? TZUKOOK KİTABIDIR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN! Kötü yorumu olan arka...