Final

195 10 26
                                    

Yazarken hangi şarkı çalıyosa onu koydum

Medya fazlasıyla ponçik değil mi?

İyi okumalar

Beğenmeyi unutmayın lütfen

Teşekkür ederim

TZUYUNUN AĞZINDAN

Kıyafetlerimi giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerimi giymiştim.Üstümede bir hırka almıştım.Saatin 12'ye gelmesini bekliyordum.Adresi 12'de atıcağını söyledi sonradan tekrar mesaj atarak.Şimdi ise 5 dakika var.Bende boş boş oturmuş bekliyorum.Oraya tek mi gideceğim?Elbette hayır!Yok bide tek gidicektim.Her neyse.Telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonu hemen elime aldım.

"Bekliyorum küçüğüm biraz hızlı ol ama ufak sürprizim var sana *konum*"

Neyden bahsediyordu bu?Ben salak mıyımda unnielerimi tek bırakıcam?

Bir dakika cidden neler oluyor?

Gidip öğrenme vakti.

Evden hemen çıktım ve arabama bindim.Yolda giderken telefon kulaklığımı taktım ve Namjoon'u aradım.

Tzuyu:Alo

Namjoon:Alo

Tzuyu:Her şey hazır değil mi?Hepiniz güvendesiniz?

Namjoon:Evet hepimiz tamamı-Bir dakika!

Tzuyu:Namjoon oppa ne oluyor?

İki üç dakika ses gelmemişti.

Namjoon:Tzuyu Jungkook yok!

Tzuyu:NE DEMEK YOK?!EVE GELMEDİ Mİ?SİZİNLE DEĞİL MİYDİ?

Namjoon:Hayır okul çıkışında bizimle gelmedi.Eve geliceğini işi çıktığını söyledi ve hala yok

Tzuyu:Plan iptal

Namjoon:Ne demek ip-

Telefonu kapatmıştım.Konuşmasına izin vermeden.

O sırada kafamda şu sözler yankılandı.

"Bekliyorum küçüğüm biraz hızlı ol ama ufak sürprizim var sana *konum*"  

Hayır.Hayır.HAYIR.Jungkook'u almış olamaz değil mi?Böyle düşündükçe sinirleniyordum.Sinirlendikçede gaza daha çok basıyordum.En sonunda gelmiştim.Baya büyük depo gibi bir yerdi.Arabadan hızlıca indim ve koşarak içeri girdim.Her yer karanlıktı.

Karanlığın içinde yavaş adımlarla yürüyordum.Zifiri karanlık vücudumu deşip geçiyordu.Bir adım daha attığımda sağ taraftan büyük bir gürültü gelmişti.Hemen kafamı oraya çevirdim.Hiç bir şey gözükmüyordu.Adımlarımı oraya çevirdiğimde arkamdan tekrar bi ses gelmişti.Ama bu sefer değişik bi sesti.Kafamı oraya çevirdiğimde.Sandalyeye bağlı Jungkooku görmüştüm.Elleri kolları bağlıydı zincirle.Yanındada maskeli ve siyah giyinmiş bir adam.Oda gibi bir yerdeler fakat kapısı demirdi.Biraz vuran ışığın yardımıyla anlamam zor olmamıştı.

TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin