Özel Bölüm (2)

199 11 19
                                    

Cidden melek gibiler.

TZUKOOK DÜĞÜN RESMİ 

TZUYUNUN AĞZINDAN

2 Hafta Sonra

Bugün düğün günüydü.Gözlerimi hızlıca açtım ve yataktan kalkıp lavaboya gittim.Yüzümü ve ellerimi yıkadıktan sonra mutfağa gidip hızla bir şeyler atıştırdım.Odama gittim ve üzerimdeki Tavşanlı pijamalardan kurtuldum.Gelinliğimi giydim.Odamın kapısı çaldığında "gel" dedim.Kapı açıldığında içeri Nayeon ve Mina girdi.Onlara anlmazca bakıyordum.

Nayeon Ve Mina:Saçın için geldik.Saçını biz yapacağız.Makyajını Momo ve Jihyo yapıcak.Çiçeğini Sana hazırlıyor.Çiçekli tacını'da Chae young Ve Jihyo hazırladı.

Tzuyu:Dahyun?

Mina:Ayakkabılarını arıyordu.

Tamam anlamında kafamı salladım ve saçımı yapmaya başladılar.Bittikten sonra çiçekli olan tacımı kafama yerleştirdiler.Ardından makyajım yapıldı.Her şey tamam olunca odanın kapısı çaldı.Sırtım arkaya dönüktü "gel" demekle yetindim.Arkamı döndüğümde parlayan gözlerle bana bakan Jungkook'u gördüm.Ona bakınca gözlerim dolmuştu.Takım elbise ona çok yakışıyordu.Yanıma doğru geldi ve kolunu uzattı.Koluna girdim ve arabaya bindik.Yol boyunca gözümü ondan ayıramıyordum.Oda arada bana bakıp gülüyordu.Gülümsemesi içime huzur veriyordu cidden.Şuan olan tüm gerginliğimi onun gözlerine bakınca yitirmiştim.Cidden bana ne  yapıyordu böyle?

5 Yıl Sonra

Kyung:Ayye MinSung oyuncayımı alıyo!

MinSung:Ya o beyimm!

Kyung:Hayıy!Beyim!

Kavgalarına karşı gözlerimi devirdim ve yemek hazırlamaya devam ettim.Bellerime dolanan iki elle gülümsedim.

Kookie:Benim güzel karım yemek mi hazırlıyormuş yine?

Tzuyu:Hı hı.Hayatım çocuklarla ilgilenir misin?Yine oyuncak kavgası yapıyorlar.

Sıkıntılı bir nefes aldı ve Kyung Minsung ikilisinin yanına gitti.Ben işime döndüm.Yaklaşık beş dakika sonra işim bitmişti.Masayıda hazırlamıştım.Yemeğe çağırmak için yanlarına gittim.Gülüşerek oyun oynuyorlardı.Kapıdan onları izlemeye başladım.Tanrıya bu güzel anları bana yaşattığı için şükrediyordum.Bir süre Jungkook beni fark etti.Ayağa kalktı ve yanıma geldi.Elimden tutarak çocukların yanına oturttu.Onlar oyun oynuyorlardı.Bense gözlerimi onlardan alamıyordum...





MUTLU SON

Biliyorum çok kısa ama bitirmek istedim.Düğün kısmını yazmaya çalıştım ama uğraştıkça daha çok zorlanıyordum başım ağrıyordu.Bende böyle bir geçiş yaptım.Kitap bitmiştir.Umarım bölümleri ve kitabı beğenmişsinizdir.Sizleri seviyorum başka bir kitapta görüşmek üzere.

TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin