Eski Arkadaşım

179 12 9
                                    

Beni özlediğinizi düşündüm bende yb atıyım dedim iyi yaptım galiba.

Beni özlediğinizi düşündüm bende yb atıyım dedim iyi yaptım galiba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir reel fotoğraf daha kudurun antiler TZUKOOK REEEEL

Jungkook:İnsanları itmeyi seviyorsun

Tzuyu:Senin dışında

(Fotoğraftaki yazının Türkçesi)

TZUYUNUN AĞZINDAN

Ama buraya nasıl geldi?

Tzuyu:S-sen n-nasıl buraya geldin?

Dedim ve direk sarıldım.Şok olmuştum.Taşınmadan önce eski evimizin oradaki bizim kızlardan sonraki en yakın arkadaşımdı.Ama onlar bizden önce taşınıp gitmişlerdi.Üzülmüştüm ardından bizde taşınınca bir daha hiç görüşmedik.Şimdi onu burda görmek gerçekten beni mutlu etti doğrusu.

"Ben bu okula bu sene geldim ve dünde senin bu okulda olduğunu öğrendim yannına uğramak istedim.Gerçekten seni özlemişim"

Dedi ve sıkıca sarıldı.Bende ona sarıldım.

Tzuyu:Hangi sınıftasın sen?

" C sınıfı"

Tzuyu:Oradakiler çok fena diye biliyorum sana kolay gelsin.

"Sağol öyledir bizimkiler." biraz daha gülüştükten sonra zil çaldı.

"Şimdi gitmem gerek çıkışta seni bırakmam kafeye falan gidelim özlem giderelim olur mu?"

Tzuyu:Tamam çıkıştı buluşup gideriz

"Tamam görüşürüz iyi dersler.

Tzuyu:Görüşürüz sağol sana da iyi dersler.

Arkasından el salladım ve sınıfa doğru yol aldım.Sananın yanı olan yerime geçtim.Sana direk bana döndü.O beni nasıl bırakır? Jungkook'un  beni götürmesine izin verdi darıldım.

Sana:Benimle konuşmicak mısın?Halbuki yanımda iki tane sütlü çikolata vardı.Tüh bende Dahyuna vereyim o zaman

Çikolata dediği an gözlerim büyüdü.Beni nasıl ikna edeceğini biliyor.Hemen üstüne atlayıp çikolataları elinden alıp yemeye başladım.

Tzuyu:Kom konoşmoyomoş?Bon mo?Kolloyom yolon.

Çikolata yerken konuşmak gerçektende zor oluyor.

Sana:Tabi canım tabi neyse çikolatanı bitir öyle konuş böyle komik duruyorsun

Tzuyu:Tomom

Çikolatamı bitirdim ve çöplerini çöpe attım.Sananın yanına gidip teşekkür ettim ve su içtim.E susattı çikolata napim.Suyu çantama koydum ve önüme döndüm ardında hoca geldi zaten.Derste dikkatimi çeken tek şey Lisa'nın Jungkook'a bakması oldu.Bakıp bakıp sırıtıyor.Ne var sırıtıcak?Jungkookta onun bu halini görünce sırıttı.Öyle mi? Tamam siz istediniz ya.

TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin