Yeni Bir Aşk Mı Başlıyor?

622 35 13
                                    

TZUYUNUN AĞZINDAN

Bize bakanların olduğu tarafa Sanayla beraber döndük ve bize bakanların Jungkook ve Suga olduğunu gördük.Sana'nın yüzü kızarmıştı ve hemen önüne döndü galiba Suga ile göz göze gelmişlerdi.Olayı anlamaya çalışırken Jungkook ile göz göze gelmiştim.İlkten hafif yüzümün kızardığını hissettim sonra utanarak bende önümü döndüm.

JUNGKOOKUN AĞZINDAN

Derste hoca bizi serbest bıraktığı için canımız sıkılmıştı.Sugayla sohbet ederken biran  yan sırada oturan Tzuyuya ve Sanaya baktık.Sana Sugayla göz göze gelmiş olmalı ki utanarak önünü döndü aynı şekilde Sugada döndü.Bende Tzuyuya bakıyordum biranda o bana döndü ve göz göze geldik anlaşılan utanmıştı ve oda önünü döndü aishh bu kızlar neden bu kadar utangaç anlayamıyorum.

YAZARIN AĞZINDAN

Zil çalar ardından Tzuyu ve Sana konuşmaya başlar

Sana:Tzuyu derste Jungkook ve Suganın bize baktıklarını gördün mü?

Tzuyu:Evet.

Sana:Ben Sugayla göz göze geldim ne yapacağımı bilemeyerek aniden önüme döndüm oda benim döndüğümü fark edince önüne döndü.

Tzuyu:Evet aynısını Jungkookla ben yaşadım.

Sana:Acaba bize karşı birşey mi hissediyolar?

Tzuyu:Bilmiyorum ama onların fanları çok ve arkadaşlarıda bence bize bakmazlar.

Sana:Evet haklısın bencede.

JUNGKOOK İLE SUGANIN KONUŞMASI

Suga:Jungkook sencede şu ön sırada oturan kızlar güzel değiller mi?

Jungkook:Sen kızlarada mı bakardın hyung?Değişiyorsun gerçekten.

Suga:Of iyiki bir şey dedik varya.Sanane olum!

Jungkook:Tamam kızma.Evet bencede güzeller ama onların arkadaşları vardır belki bize bakmazlar.

Suga:Evet haklısın bencede.

Jungkook:Okulun ilk gününde birinden hoşlanmaya başladım galiba kendime şaşırıyorum hiç böyle olmamıştı.Böyle bir duygu daha önce hiç hissetmemiştim.

Suga:Aynen galiba bende hoşlanmaya başladım hem Sana çok güzel hoşlanmamak bence mümkün değil.

Jungkook:Oooo hyun!Sana seni değiştiriyor bakıyorumda.Aslında Tzuyuda çok güzel.

TZUYU VE SANANIN KONUŞMASI

Sana:Okulun ilk gününden aşık oldum gerçekten inanamıyorum kendime.

Tzuyu:Bende hiç böyle olmamıştı.

Ders zili çalar ve herkes yerini alır ardından hoca gelir ve bir önceki ders gibi yine serbest bırakır.

TZUYUNUN AĞZINDAN

Sanayla konuşurken bir şey dikkatimi çekmişti Jungkook bir kız ile konuşuyordu ve aniden gülmeye başladılar.Bilmiyorum neden ama içim bi garip olmuştu.Biranda Jungkook buraya döndü ve hafifçe gülümsedi bende ona karşılık olarak gülümsedim.Galiba mutlu olmuştu yoksa ben Jungkooktan mı hoşlanıyordum hayır öyle bir şey olamaz Tzuyu kendine gel.

SANANIN AĞZINDAN

Tzuyu ile konuşuyordum konuşmamız bittiğinde Tzuyu önünü döndü.Benimde canım sıkılmıştı sınıfa göz gezdirirken biran Sugayla göz göze gelmiştik.Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.Hayır Sana kendine gel yine mi göz göze geldiniz hem ben o çocuktan hoşlanıyor olamam yoksa hoşlanıyor muydum?

X:Tzuyu ve Sana!

TZUYUNUN AĞZINDAN

Sesin geldiği yere döndük ve bize seslenen kişi...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin