Nereye geldik?

188 10 2
                                    

Multimedya Tzukook Jihmin

Kimin ağzından başlasam bulamadım.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

TZUYUNUN AĞZINDAN

Sonunda yarışmayı söylediler artık gizli gizli değilde gözlerinin önünde hatta onlarla beraber çalışabilirim.O zaman şimdi hemen çalışma kıyafetlerimi giyip Minayı çağırayim ilk önce baleye biraz çalışırım ama ondan öncede esneme ve ısınma haraketleri gerek o zaman ilk önce Momoyu çağırayim en sonda Jihyoyu çağırırım umarım işi olmaz.Bunları düşünmem bittikten sonra dolabımın başına geçtim ve çalışma kıyafetlerimi alıp giydim aynada kendime baktığımda bence güzel olmuştu.Bende böyle garibim işte ne kadar çalışma kıyafeti gibi durmasa bile ben çalışma kıyafeti olarak kullanıyorum.Bu kıyafetleri dans ederken giymeye bayılıyorum.

Hazırlandığıma göre şimdi Momonun yanına gidebilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandığıma göre şimdi Momonun yanına gidebilirim.Tahminimce aşağıda oturmuş jokbal yiyordur.Aşağı indim ve tam tahmin ettiğim gibi jokbal yiyordu.

Tzuyu:Momo beni biraz çalıştırabilir misin ısınıp esnemem gerekiyor ardından Minadan yardım alıp baleyede çalışıcam.

Momo:Tamam geç pratik odasına bende şunu bitirip geliyorum.

Tzuyu:Tamam bekliyorum

Evet şimdi pratik odasına geçtim ve Momoyu bekliyorum.O gelene kadar hemen Minayı bulup söyliyim o zaman oda odasındadır zaten.Hemen odasına gidip kapıyı tıklattım "Gel" sesi duyunca içeri girdim.

Tzuyu:Mina bana bale çalışmamda yardımcı olur musun?

Mina:Tamam ne zaman başliyacağız?

Tzuyu:Momoyla 30 dakika falan ısınıcam sonra senle çalışırız olur u?

Mina:Tamam olur geldiğimde orda ol

Tzuyu:Tamam teşekkür ederim unnie seni çok seviyorumm

Mina:Rica ederim bende seni seviyorum

Tzuyu:Ben gidiyorum o zaman pratik odasına

Mina:Tamam kolay gelsin Momoyu bekletme hadi

Minayla konuştuktan sonra odasından çıktım ve hemen pratik odasına gittim şansıma hemen ardımdan Momo geldi.

Momo:Hadi hazırsan başlayalım

TzuKook Sonsuz Aşk (BangTwice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin