[ yeni bölümle aranızdayım okuuduğunuz için çok teşekkür ederim! *-* bu bölümde hiç beklenmedik şeyler olacak umarım seversiniz! iyi okumalar ve medyadaki yüzücü Kuroh Takeru *-* Ve bölüm müziği Shipi Op Kuchizuke *-* ]
Leo ve aoi yaklaşık 3 gündür hiç konuşmuyor. sakura bahçesinde Kai ile olan küçük ve Leo tarafından nedeni bilinmeyen tuhaf olay yüzünden hiç konuşmadılar. Aralarındaki diyalog '' Kalk..'' ''Şurada'' '' iyi geceler'' ve ''günaydın'' ın dışına çıkmıyordu...
Leo ile Kai'de aynı şekildeydi ama Kai daha yırtıcı davranıyordu ve Leo'yu gördüğü anda sinirle uzaklaşıyordu. Shiroki'de Kai'yi takip ediyor onu sakinleştirmeye çalışıyordu... geçen 3 günün özeti buydu...
###
Leo tatil günü yemekhanede öğle yemeğini alıp hep oturduğu o boş yere geçti ve yemeğini yemeye başladı. Kafasını kaldırıp etrafa bakınıdığında Aoi ve Kai'nin yan yana bir şeyler konuştuklarını gördü. Aoi sinirliydi yumruğunu sıkıyordu ve sinirle dönüp gidecekken Kai bileğindenn tuttu ve onu kendine çekip sinirle bir şeyler demeye başladı. Aoi dayanamadı ve elini hızla savurdu ve yurda doğru ilerlemeye başladı.
Leo daha fazla Kai'yi izlemeye dayanamadı ve yemeğini yemeye devam etti. ''Y-yapma terar Leo...Ne ara bu kadar sulugöz oldun ki?'' kendi kendine konuşuyor ve tepsiye damlayan inci tanesi gibi göz yaşlarına bakıyordu...
oturduğu yerdeki hafif hareketlenme ile kafasını tepsiden kaldırdığında o kahverengi saçlı yüzücü olduğunu gördü. Ona bakıp şefkatle gülümsüyordu ve oğlan Leo'nun gözlerini sildi. ''Kimse kendinden önemli değildir, bir başkası için ağlama... Ben Takeru... Kuroh Takeru.'' Lao hafifçe gülümsedi.. ''bende-'' sözünü Takeru'nun narin parmakları kesti. Takeru parmakalrını Leo'nun dudaklarına bastırıyordu. ''şşş... bana kim olduğunu söyleme Leo-san... biliyorum.'' Gülümsedi Takeru, Leo kıp kırmızı olmuştu ve hiç konuşmadan kocaman açılmış gözlerle Takeru'ya bakıyordu. ''Sen nasıl beni yüzme havuzunda izlerken bende seni bazen izliyorum Leo-san!'' Kıkırdadı Takeru ve Leo yice yerin dibine girdi... ''Özür dilerim sadece çok iyi yüzüyo-'' yine sözünü kesti Takeru ''Sana konuşma demiştim... başka yollarla mı susturmamı istiyorsun hm Le-o-san?'' Takeru nasıl biriydi böyle... ''Gel benimle biraz dolaşalım hm?'' Takeru Leo'nun elini tuttu ve onu kaldırıp yemekhaneden çıktılar.Kapalı havuzun oradaki çiçekli yolda yürümeye başaldılar. ''Aoi yüzünden ağlıyorsun değil mi?'' ''H-hayır! S-sadeceşu sıralar sinirim bozuk!'' yanakalrı kıramıştı ve Takeru güldü. ''daha fazla kızarma domates gibi oldun kan beyinine toplandı ölme!'' İki oğlan gülmeye başladı. Takeru ile Leo kapalı havuza yöneldiler. ''whoa...Burası çok güzel... '' Takeru gülümsedi... '' biliyorum...su benim için bir özgürlük...''
###
''Bana sakin ol deme Shiroki!!'' sesi öfke saçiyordu Kai'nin. Kai Shiroki'nin yakalarından tutmuştu ve Shiroki sakince ona bakıyordu. ''Kendini harap ediyorsun ama böylelikle...'' Kai sinirle yakalarını bıraktı ve duvara sertçe yumruk attı eli kanamaya başladı ama umrunda değildi. ''Konuşmaları duydun... bana ne dediğini de duydun... Yasak Kitap olabilir ama bunu neden sürekli gözüme sokarcasına yapıyor ha!?!'' sinirle duvara yumruk atmaya devam etti Kai... Elleri kanıyordu ve Shiroki dayanamayıp arkasından asrıldı ve kollarını Kai'nin beline doladı. ''artık yapma... canımı yakıyorsun anlıyor musun artık yapma?'' Shiroki ağlıyordu ve Kai'nin kanlı ellerini tuttu. Göz yaşları omzuna damlıyordu Kai'nin. Kai çok şaşırdı. ''S-shiroki...-san....''
###
Aoi homurdanarak yataktan kalktı ve çalan telefonu sinirle açtı ''Ne var?!'' karşıdan gelen ses ürkmüştü. ''whoaa! oni-chan! sana benimle konuşurken bağırmaman gerektiğini kaç kez söylüyorum! bağırma ya! Ehehe her neyse oni-chan! yanına seni zıyarete geliyorum! sevindin mi?'' Aoi uykulu bir şekilde saçlarını karıştırdı. ''Ne zaman?'' ''Haftaya oni-chan!'' Aoi iç çekti... ''salak...o zaman biz tatile gidiyoruz gelemezsin...'' ''Heeee! Neden?!'' '' B yurdu gezi düzenliyor hani bende bu yurttayım... gideceğim.. orada yarışmalar olacak...'' ''bende gelirim gideceğiniz tatil yerine olmaz mı?'' Aoi sinirlendi ''Beni sırf bu yüzden mi aradın?! sonra konuşalım uykum var! '' ''Hee! ama daha akşam olmadı ki!'' ''sahi? saat kaç?'' telefonun karşısındaki kıkırdadı. '' Saat 6 oni-chan!'' Aoi yataktan kalktı ve Leo'nun yatağına baktı. boştu. ''Tamam Gai...Seni seviyorum bay bay...'' ''Bende seni seviyorum Oni-chan!''
Aoi üstüne bir tişört giyip odadan çıktı. ''akşam ymeeğinden sonra odada olman gerekiyor Leo...Aptal cüce neredesin?'' Aoi söylenerek yurdun etrafında dolaşmaya başladı.
###
Shiroki ok ekipmanları ile Kai'nn sınıfına girdi ve ona yaklaştı. ''Kai-chan! Akşam yemeğni kaçırdın! daha burada mısın yurda dönmemiz lazım yurt sorumlusu kızacak!'' Kai güldü ve Shiroki'ye baktı neşesi yerine gelmişti. ''Bu gün yanımda olduğun için çok teşekkür ederim Shiroki-san...Artık Leo'ya olan sinirim yok... Tabi Aoi'ye hala sinirliyim de çakıtrma *kahkaha atar* herneyse benim işim uzun tatile gitmeden konser yapılacak onun için prova yapıyoruz!'' Shiroki şirince sırıttı. ''pekala size kolay gelsin! Ve geç kkalmadan odaya gel yoksa seni içeri almam Kai-chan!'' Kai sırıttı. ''Ben girecek delik bulurum ehehe hadi sen git!'' Shiroki gülerek yurda yöneldi...
###
Leo ve Takeru havuz kenarında oturmuş ayakkabı ve çoraplarını çıakrtıp pantolonlarını sıyırıp ayaklarını suya sokmuşlardı. ''gün batımının bütün kızıllığı buraya doluyor... Çok güzel..'' Leo büyülenmişçesine konuşuyordu. ''o yüzden bu havuzda yüzüyorum sürekli... günen değşik vakitlerinde renk renk oluyor burası...'' Gözlerini Leo'ya çevirdi takeru ve uzunca süre baktıktan sonra sırıttı. '' duygusallığa fazla gerek yok hm?'' Takeru Leo'yu havuza itip kahkaha atmaya başladı. Leo ne olduğunu anlamadan kendini suda bulmuştu ve su yüzüne çıkıp sinirle ve gülerek bağırmaya başladı. '' Seni hain! hazırlıksız yakalandım!'' Leo Takeru'yu bacağından tutup suya çekti ve kahkaha atmaya başladı. Takeru hızla su yüzüne çıktı ''gel buraya seni küçük!'' Leo havuzun öbür ucuna yüzmeye başladı ve Takeru gülerek hızla yanına yüzdü ve onu havuzun karşı köşesinde sıkıştırı. gün batımının kızıllığı üstlerine vuruyordu ve Leo'nun kalbi küt küt atıyordu. Takeru'nun gözlüğü öbür tarafta fayansın üstündeydi..Saçları.. Islakken harikaydı. Takeru belinden tuutp onu havuzdan çıkarttı ve kendi de çıkıp dizlerinin üstünde durdu. iki gencin de içi görünüyordu. Takeru gülümsedi ve Leo'ya yaklaştı. Leo dirseklerinin üstüne yaslanmış yatıyordu ve Takeru'yu görünce hafifçe geri çekilmeye çalıştı fakat kayıyordu... ''T-takeru-san neden üstüme geliyorsun?!'' Takeru gülümsedi ''seni susturmam içn illa farklı yollara başvurmam gerekiyor değil mi?'' ''Ne demek isti-'' Leo'nun sözünü Takeru'nun dudakları kesmişti ve Leo şoka girmişti yanakalrı kıp kırmızıydı. Ne olduuğu hakkında en ufak bir fikri yoktu sadece hissettiği Takeru'nun dudaklarının yumuşak haraketleriydi.
Takeru dudakalrını yavaşça ayırdı. ''bu anı bozma güzel oyuncak bebeğim...'' Tekrar dudakalrını öpmeye başladığında Leo gözlerini kapattı ve yavaşça karşılık vermeye başladı. ''Ne yapıyorum?!? a-ama karşı koyamıyorum... Çekiyor...büyüsüne kapılıyorum adeta!'' bunalrı düşünüyordu Leo...
Aniden havuzda bir ses yankılandı ve Leo Takeru'nun dudakalrından sıyrılıp kafasını sesin geldiği yöne çevirdi...
Leo'nun sesinde utanç ve kırgınlık vardı...
''H-hayır sa-sandığın gibi değil!...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ai Shi?
RomanceMiyazaki Leo'nun Japonyaya dönmesi ile yerleştiği erkek akademisinde tanıştığı Aoi ile olan tartışmalı-komik düşmanlığı ne kadar sürecek?