+ Epilogue +

76 14 21
                                    

Febriana's P.O.V

Teksa qendroja e ulur perballe ekranit te laptopit klikova nje mix kengesh. Kenga e pare qe nisi ishte nje cover i Alan Walker - Faded, 

Where are you know? 
Was it all in my fantasy?

Where are you now?

Were you only imaginary?.... 

Nuk e di perse, por fjalet e asaj kenge me preken ne zemer.  Nje jete tjeter, nje bote tjeter me priste. Zelanda E Re. Dhe mbylla laptopin. Nuk doja ta degjoja me. Cfare ke Febrian? Do ikesh pra, mbaroi filmi. U ngrita te beja gati valixhen. U ngjita ne dhome, hodha ne toke nje valixhe te madhe ngjyre blu dhe fillova te nxirrja rrobat nga dollapi. E keni parasysh ate momentin neper filma, ku te gjithe nxitojne dhe i vendosin rrobat bashke me varese ne valixhe? Epo une nuk doja te nxitoja... Doja te rrija dhe pak. Ta shihja edhe pak shtepine. Te ndjeja edhe njehere aromen e shtepise sime. Vendi ku une kam jetuar per gjithe keto vite, vendi ku jam rrezuar me mijera here derisa eca normalisht... vendi ku kam shijuar ushqimet e mamase apo vendi ku kam luajtur letra me babin... Mjaft Febrian! Ti nuk do vdesesh, thjesht do largohesh nga vendi. Nuk mundem me! Vendosa rrobat me shpejtesi ne valixhe, e mbylla dhe zbrita poshte. Pashe veten dhe isha ende me pizhama. U ngjita serisht per t'u nderruar dhe per pak minuta isha serisht ne dere. Mora fryme thelle, pashe dhe njehere perreth. Nuk doja te qendroja me aty.. Jo me! Pse valle po me mbyste aroma e shtepise sime? Dua te dal! Hapa deren me shpejtesi dhe dola...

Third Person's P.O.V

Melankolia e Febrianes nuk kishte te mbaruar. Edhe pas shume kohesh ajo ndihej e ngrire, nuk mund te vazhdonte me keshtu. Duhet te kapte jeten fort dhe te vazhdonte perpara, ndonese dashuria e saj x Jeremyn ishte e pafundme dhe e paharrueshme. Ndonese ai e kishte lene vetem, pergjigjet e tij kishin qene mjaft te rralla, ajo perseri e dashuronte, marrezisht, dhe kjo dashur i bente t'i falte te gjitha. 

Febriana doli nga shtepia me vrull dhe u gjen ne rruge. Fillimi i shetitjes i solli stakimin e trurit nga gjithcka perreth dhe qetesine qe aq shume deshironte. Ishte heret, pa lindur dielli kur Febriana doli nga e ashtuquajtura burg per te. Duke ecur, kujtimet e shumta dhe ndodhite e fundit e bene te rrinte e menduar, te ecte pa nje drejtim te caktuar, por edhe pa pare ndokund. Here buzeqeshte, here merzitej, here nevrikosej, here qante, here ne fytyren e saj shfaqej pajetesia. 

Ne fund te gjithe mimikave, fytyra e saj shprehte qetesi. Ajo kuptoi dicka dhe buzeqeshi Por ne nenvetedije ajo nuk e kuptoi se ne ate moment do te kalonte rrugen. Nuk e dinte se dicka po i kanosej ne ate moment. Qetesia e saj ishte mbytese dhe perfshiu te gjithe trupin. Nuk e dinte se automjeti po i afrohej shume shpejt.

10 metra

....

5 metra

...

2 metra

...

...

...

Ajo cfare kuptoi ishte se dashuria qe kishte per Jeremyn ishte e paster. Ishte shume e paster. Dhe keshtu kur dicka e do me te vertet, duhet ta lesh te vazhdoje rrugen e saj.

Nuk ishte dashuri e castit. Nuk ishte nga ato dashurite qe shfaqen rendomte. Nuk ishte thjesht nje crush apo nje afeksion i momentit. Ishte dashuri. Kuptimi perfekt i asaj fjale. Por qe tek ata te dy nuk arriti te realizohej. 

I'm faded. 

--------------------------------------------------------------

Faleminderit pa mase per mbeshtetjen qe me keni dhene ne kete liber. Ndonese eshte melankolik dhe me fund jo te lumtur, serish ju falenderoj per te gjithe leximet komentet dhe votat, pavaresisht personazheve korean, pavaresisht kengeve jo shume te njohura per ju.

I gjithe ky liber "erdhi ne jete" fale eksperiences se dikujt, fale ideve te nje personi qe une e kam shume xhan dhe e dua shume. Nje personi te cilit kurre nuk do ta le dhe kurre nuk do te jete vetem dhe i merzitur. Nje miku te ngushte qe ma ka falur jeta dhe qe e konsideroj si my everything, my Amazing Brother. 

DeadlyStrider, it is all dedicated to you. Thank you for letting me creating this book based on your story. And... I will never leave your side. 

Ju falenderoj edhe njehere. Shihemi ne librin tim me te ri 23:37, i cili u publikua me date 2 gusht 2018, ne bashkepunim me DeadlyStrider! 

Lexim te kendshem. Do te shihemi se shpejti. Kush e di.. ndoshta rikrijoj nje epilog te dyte ;)

KejsiGerdeci

Data e mbylljes: 180803

Her Australian Diary [SHQIP] ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant