4&

25 1 2
                                    

01.09.2014🐇🐇🐰💟
Parktan çıktım eve doğru gidiyordum. Birden yolun ortasında duran kıza arabatam çarpıcakken kızı ittim ve hemen bende onunla beraber kenara savruldum.
ağğğğğ kıçım diye cırlarken kızın ayağının küçük kesik olduğunu gördüm.
Hemen atıldım tam yarasına bakıcakken elime vurdu.
"Sen sapıkmısın? " diye sorunca
Gözlerim faltaşı gibi açıldı.
Hayır siz yanlış anladınız derken bir anda sanki zaman durdu gözlerine bakarken gözlerindeki korkuyu görüyordum. Sonra birden beni itti ve topallayarak yoluna devam etti peşinden koşup birden kucağıma aldım. Ve götürüyordum napmıştım ben tanımadığım bir kızı bir anda almıştım. ikide birde kıpraşıp beni bırak desede dinlemiyormuş gibi yapıyordum.çünkü yaralı bir kuşa benziyordu.
"Sağırmısınn"diye söylendi kız.
" hayır değilim"dedim.
Seni ben kurtardım teşekkür edeceğin yerde söyleniyorsun hemde bak hastaneye götürüyorum.
Kız şaşkın şaşkın yüzüme bakarken yola bakıyordum.
YARIM SAAT SONRA
sonunda varmıştık. Hastaneye geldiğimizde sedyeye koydum hemşireler koşa koşa geldi ve pansumana başladı.
Hemşirenin biri" neyi oluyorsunuz?"
Diye sorunca kıza bakarak göz göze geldik. Ben tam bişeyi olmuyorum derken kolumu sıktı sonra erkek arkadaşım oluyor diyince ağzım yarım metre açıldı aslında mantıklıydı eğer bişeyi değilim deseydim pansuman yapmazlardı buralarda malesef mecbur akraba olması lazımdı. Kıza pansuman yaptılar ve dışarı çıkarken acıyomu? diye sordum.
Bana baktı ve bişe demeden gözlerini benden ayırdı.
Acaba kötü birşeymi yapmıştım.
Anlayamiyordum???
Olduğu yerde birden durdu.
Peşimi bırak artık kendi yoluna git bende kendi yoluma
Birdaha karşılaşmak istemiyorum.dedi
İçim bir tedirgin olmuştu.
Neden böyle yapıyordu?
Gözlerini göremiyordum saçlarını öne eğilmişti ve çenesinden tutup kafasını kaldırdım.gözlerine baktım korkmuştu hissedebiliyordum herşey aniden olmuştu.
Ona benden korkmamasını söyledim.benim kötü niyetim yok!
dedim.
Koşmaya başladı bir anda bir anda yere savruldum sanki
Kaybolmuştu!
Nereye gitmişti!
Ne kadar hızlıydı!
İçim bir değişikti bugün eve geç kalmıştım.Akşam olmuştu eve girdigimde ses yoktu nedeni neydi acaba karanlıktı
Hiç birşey göremiyordum.
BOOOMMMMMMM💥💥💟
Kompeti sesiydi kardeşlerim tam karşımda duruyor sanki vurmak için yer ariyorlardi duvarlarda bir sürü süs kaplıydı.
Ve o süslerin üstünde :
❤İYİKİ DOĞDUN KOOKİEEE🐰🐇💞
Yazıları vardııı!!!!!
Bugünü unutmuştum aklımdan cıkmıştı⭐
Çok mutluydum kardeşlerim teker teker bana sarıldı.
Ve R.M her dogum gununde gozumun onune küçüklüğün geliyor dedi.bende ona yaşlıların gözüne hep gelir ztn diyince.
R.M tepeme bindi birden kardeşlerimle gülmeye başladik.
Dışarı çıkıp özgürlüğümüze koştuk kafamızın gittiği yere
Sokaklara çıkıp sprey boya ile arabalari duvarları her tarafı boyadık.ve iki sise içki derken kafamızı bulmuştuk hertaraf rengarenkti hiç kimse bize bişe diyemezdi bundan sonra
Kafa mı duvara yasladım ve...........❤💥💥💣💣💫💫💫💫

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

💟💞Başımın Tatlı Tavşanı💞🐰🐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin