fifteen

513 41 10
                                    

Insert- WANNA ONE *I PROMISE YOU
ENJOY!
🙂

"Bahagian makanan ringan kat mana?" mata mereka meliar di kawasan makanan itu.

Mencari apa yang sebenarnya dikatakan oleh Xiumin tadi.

"K-korang tu..Jimin kan?"

"Ya! Betullah tu dia."

Kelibat Jimin dan seorang yeoja yang sedang berciuman itu membangkitkan amarah mereka.

Mereka segera berlari mendapatkan Jimin.Namun,

PPAKK

Tangan seseorang hinggap di pipi gebu Jimin.

Kim Jaehwan.

"Nak bercinta,hati dan perasaan kau haruslah tulus.Tulus mencintai.BTS,,korang kan yang buat cabaran ni semua?Nak buat adik aku terseksa? Kim Namjoon!! Kau...."

Kolar baju Namjoon ditarik

"...orang yang memulakan pertaruhan ni bukan? Jadi aku nak kau tamatkannya sekarang juga! Kenapa kau buat cabaran bodoh tu?JAWAB!!"

Tangan Namjoon sudah mula bergetar.Takut? Ya,sudah tentulah

"Aku..aku cuma nak dia jatuh cinta"

"CINTA TAK BOLEH DIPAKSA"

"Hei-ii kau ni bukankah namja yang aku nampak berdua-duaan dengan Dahyun haritu?Kau nak apa lagi?Kau ni siapa sebenarnya?!"

Jimin bersuara.

"Aku,Kim Jaehwan.Abang kandung kepada orang yang kau curangi dan sakiti,Kim Dahyun"

Jelas terpampar wajah terkejut dan sesal Jimin.

"Jauhi..diri korang dari adik aku"

Dan dengan amaran itu,Jaehwan beredar meninggalkan mereka.

"Youu,siapa diorang ni? Curang?You dah ada yeochin ke?!"

Jimin tidak menjawab.Dia kekal membatu disitu.Masih tidak dapat menerima kenyataan.

Kenyataan yang sebenarnya,,dia rindukan Dahyun,dia menyesal,dia...sayangkan Dahyun dan bukan Seulgi.

"Jadi sekarang ki--"

Belum sempat ayat Kyungsoo dihabiskan,percakapannya segera dipotong.

"DAHYUN! MANA DIA?!! AKU PERLU JUMPA DIA!"

"Tu" selamba,Suzy menundingkan jarinya ke arah dua orang figura

Tak,ianya bukan Dahyun dan Jaehwan.Tapi Dahyun dan Xiumin...

"D-diorang..." air mata mula bertakung di tubir mata Jimin.Sakit,hatinya sungguh sakit.

"Tak,Xiumin bawak lari Dahyun tadi sebab tak nak dia nampak kau..urm dengan yeochin kau"

"You!apa semua ni? Jujur,you dah ada yeochin ke?" muka Seulgi memerah menahan marah

Jimin sekadar mengganguk lemah.Seulgi lari entah kemana menghilangkan diri

"Hyung,,tolong Chim?Chim nak jumpa Dahyun" Jimin merayu.

"Kitorang memang nak tolong tapi tulah,,kau dah dengar amaran abang dia tadi kan?Kita dah tak boleh buat apa dah"Baekhyun berpeluk tubuh,kata-ii nya ada betul juga.

AMARAN ABANG KIM DAHYUN





MASHA ALLAH!! KENAPA AKU RASA JALAN CERITA MAKIN MERAPU?

OH YA,RASANYA OUR STORY SAMPAI 20 CHAPTER JE KOT?

NAK HAPPY OR SAD ENDING? ^^

off,
Irah<3

『✔』 our story || dahminWhere stories live. Discover now