1.BÖLÜM ~ giriş

6.2K 102 10
                                    

     Düzenlenmiştir ..

    Annem ve babamın ayrılığı üzerinden tam olarak 3 ay geçmişti ve aklınıza gelebilecek her şeyi ayırmışlardı. Başta kalpleri olmak üzere tabii. Ben ve aramda sadece bir yaş olan kardeşim Berk onların ayrılığını iyi yönde karşılamıştık . Çünkü ev savaş alanından beterdi , iş dışında en ufak bir konu konuşulmuyordu . Annem , babamın ailesiyle yani binevi amcamların gözünde "istenmeyen gelindi " . Çünkü annemin ailesiyle babamın ailesi iki düşman firma . Zoraki bir evlilik diyebiliriz onlar için. Çünkü daha evlenmeden annem bana hamile kalınca olay basına yansımadan olayı kapamışlar. Ama asıl sorunda benim olmam esnasında birbirlerini tanımıyor olmalarıymuş yanı binevi sarhoşluğun eseriyim . Olay böyle olunca evlenmek zorunda kalmışlar , fakat ben kız çocuk olduğum için baba tarafından babama pek saygı duyulmamamaya başlanmış ve bu yüzden de ikinci çocuk olmuş yanı kardeşim Berk . Onunla aramda sadece bir yaş olsa bile bana her zaman abilik taslamaya kalkıyor salak . Her neyse he bu arada söylemeyi unuttum ben Akasya , yanı bir nevi Asi akasya ...

...................................

"Hoşçakal anne!..." Diye bağırdım ve taksinin içerisinden zoraki bir gülümseme takınan anneme el salladım . O ana kadar Berk'le sadece bu cehennemden kurtulmanın dansını yapmak konusunda hayaller kuruyorduk diyebiliriz .

"Pişt Akasya.." Cevap vermezsem belki vazgeçer diye düşünüp gözümü kapatmaya devam ettim fakat tabikide durmadı .

"Ne var ?." , " bak sadece bir konudan bahsetmek istiyorum eve bazen kız atabilirim bu nedenden dolayı çoğu Zaman Aslı'larda kalma ihtimaline alışsan iyi ede-." , "tamam " diyerek sözünü kestim ve uykuma devam ettim. Ergen...

Aslı'nın ağzından devam ...

Bu gün her yıl aynı tahrite olduğu gibi akasyaların geliceği gündü yanı 10 Haziran , Berke katlanamıyacağını bildiğim için her Zaman  olduğu gibi onun içinde bir kaç şey hazırlamıştım . Öncelikle hayatta romantik filmler izlemiyecepinden ona korku filimleri almıştım , pek kapaklarına bakamazsamda ... Evi özellikle benimo ve çekirdekle depolamıştım her hangi bir saldırıya karşı hazırlıklı olmak için tabii . Annem ve babam İstanbuldaydı , onlar buraya pek gelmezlerdi çoğunlukla sadece ben gelirdim hatta . Burayı çok seviyordum , Bodrum'un merkezine çok yakındık aynı zamandada sahil kenarındaydık . Akşamları en çok yaptığımız şey meydana çıkmak sonrada kumlara uzanmak olsada bu sefer farklı kişiler ve yenilikler istiyordum . Bizim bulunduğumuz evler Bodrum'un genelde sosyete diyerek nitelendirilen insanların kaldığı bir bölgeydi ve her yer doluydu . Ama ne olduysa akasyaların ve bizim oturduğumuz evin tam ortasındaki ev boşalmıştı . Akasyayla aramızda sadece bir ev vardı ve genelde o evde yaşlı bir çift yaşadığından bahçeyi kullanmamıza bir şey demiyorlardı . Ama şimdi  ne olur kim bilir ?..

Kapının çalma sesiyle , akasyanın gelmesini umduğum için heyecanla kapıya doğru koştum ve hiç bakmadan direk atladım akasyanın üstüne . Ama bir saniye ... Erkek parfümü...bu akasya değildi!!!!

Kısa  oldu özür dilerim  .... Okuduğunuz için teşekkür ederim bu arada ... Bölüm sınırı 2 Vote ❤️

KARMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin