11.Bölüm~meyve suyu

1.2K 41 18
                                    



Kısa oldu ama çerezlik bir bölüm atmak istedim , okuyucu sayımız 2k olmasina rağmen vote ve yorum sayımız oldukça az ;( ama yine de teşekkür ederim diğer kitabıma da göz atmayı unutmayın (!)

Kerem'le karşılaşmamın ardından kavgayı uzatmamış ve ona hiç bir şey demeden sınıfı terk etmiştim . Nefesim sıkılaşmıştı ve sanki biri Boğazımı sıkıyordu . Aynı okul , aynı şehir ve aynı sınıf . Bunlar bana fazlaydı ya o gidicekti ya da ben .

Derse giricek halim bile olmadığından kantine doğru yöneldim . Allahtan sınıftan çıkarken çantamı yanıma almak aklıma gelmişti de olay yaşamamıştım. Kantinde geldiğimde sadece soru çözen bir kaç tipin dışarısında boştu , kendime muzlu süt ve elma aldım ve parayı uzatmak adına hamle yaptığım sırada bir el benden önce davrandı ve parayı uzattı . Bilin bakalım kim ? Tabiki kerem (!)

"Ne yaptığını sanıyorsun sen ." Diyerek tıslarlarcasına konuştuğumda kantinciye selam verip elimdekileri aldı ve ben daha ne yaptığını anlamadan muzlu sütü benim kafamdan aşağıya dökmesi bir oldu .

"Birincisi , ne yapıp ne yapmadığım seni ilgilendirmez istediğimi yaparım ikincisi bu halde sınıfa girmeni tavsiye etmem küçük kız ." Dedi ve elmamdan bir ısırık alıp ilerlemeye başladı . Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum ama neden haraket edemiyordum ? Neden ya neden (!)

Ama bu bana yaptığı son saygısızlıktı bundan sonra ona bu okulunda , sınıfında dar edicektim..

KARMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin